Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'imballaggio Di Cammisa

EcoPack

L'imballaggio Di Cammisa Questa imparazione di cammisa si distingue da imballaggi cunvinziunali da ùn fà usu nè di plastica. Utilizendu un flussu di rifiuti esistenti è prucessu di fabricazione, questu pruduttu ùn hè micca solu simplice di pruduce, ma hè ancu assai simplice di scaccià, u materiale primariu compostu finu à nunda. U pruduttu pò esse pressatu prima, è dopu identificatu cù l'impresa di marca per via di stampatura è stampata per creà un pruduttu strutturale unicu chì aspetta è sente assai sferenti è interessanti. L'estetica è l'interfaccia d'utilizatore sò state tenute in altissimo rispettu à a sustenibilità di u produttu.

Negozio Ufficiale, U Cumerciu Di U Cumerciu

Real Madrid Official Store

Negozio Ufficiale, U Cumerciu Di U Cumerciu U cuncettu di cuncepimentu di a tenda hè basatu nantu à una sperienza di Santiago Bernabeu, focu annantu à l'esperienza di shopping è a creazione d'impressione. Hè un cuncettu chì, à u stessu tempu, chì onora, elogia è immortalizeghja u club, dichjara chì i risultati sò stati u risultatu di talentu, sforzu, lotta, dedicazione è determinazione. U prughjettu cumprendi cuncepimentu è implementazione cummerciale, branding, imballaggio, linea grafica è cuncepimentu di mobili industriale.

Cunsola

Qadem Hooks

Cunsola Qadem Hooks hè un pezzu d'arte cun funzione di consola ispirata da a natura. Hè cumpostu di sfarenti ganci vechji pittati di verde, chì sò stati utilizati inseme cù u Qadem (una vecchia sedia di mulinu in legnu) per u trasportu di u granu da un paesi à l'altru. cù un pannellu di vetru nantu à a cima.

U Contenitore Di Cundimentu

Ajorí

U Contenitore Di Cundimentu Ajorí hè una soluzione creativa per urganizà e magazzini diversi condimenti, spezie è condimenti, per suddisfà e adatta i sfarenti tradizioni culinarii di ogni paese. U so designu orgànicu eleganti face un pezzu sculturale, risultatu cum'è un ornamentu eccellente per riflettendu cum'è un partitu di cunversazione intornu à u tavulinu. U cuncepimentu di u pacchettu hè ispiratu à a pelle di l'agliu, diventendu una proposta singulare di eco-packaging. Ajorí hè un disignu ecunomicu per u pianeta, ispiratu da a natura è fattu tuttu da materie naturali.

Ghjuvelli Riciclati

Clairely Upcycled Jewellery

Ghjuvelli Riciclati Belli, chjaru, gioielli, riciclati, cuncipitu da una necessità di aduprà u materiale di rigalu da a produzzione di Claire de Lune Lampadariu. Questa linea hà sviluppatu in un numaru considerableu di cullezzione - tutte e storie di racconti, tutti rappresentendu visuali assai persunali in i filusufii di u designer. A trasparenza hè una parte vitale di i disignuri propiu filusufìa, è questu hè riflessa à a scelta di l'acrilicu utilizatu. Oltre u acrilicu specchiu usatu, chì stessu riflette a luce, u materiale hè sempre trasparente, culore o chjaru. L'imballaggio di CD rinforza i cuncetti di ripurposizione.

Cunsola

Mabrada

Cunsola Una cunsola unica fatta di legnu pittatu cù finitu in petra, mostranu un anticu macinatore di caffè autenticu chì si trova in u periodu ottomanu. Un refrigeratore di caffè jordano (Mabrada) hè statu riproduttu è scolpitu per stà cum'è una di e gambe à u latu oppostu di a consola induve si trova u mulinder, creendu un pezzu affascinante per un foyer o salottu.