Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Pizzhette

Butterfly

U Pizzhette U pizzettu di farfalla hà pigliatu u so nome per a so similitudine cù a forma di una farfalla volante. Hè un mobili minimalisticu chì pò esse assemblatu in una manera cunvenuta à causa di u disignu di i cumpunenti separati. L'utilizatori ponu assemblà rapidamente u ganciu per e mani nude. Quandu ci hè necessariu muvimentu, hè cunvenutu per trasportà dopu à dismantelà. L'installazione duve solu duie tappe: 1.stack the both frames together to form X; è fà chì i quadri in forma di diamante si spostanu in ogni latu. 2. scorre u pezzu di lignu attraversu i quadri superpositi in forma di diamante da i dui lati per tene i quadri

U Centru Culturale Ripensamentu Medievale

Medieval Rethink

U Centru Culturale Ripensamentu Medievale Rethink Medievale hè stata una risposta à una cumissione privata per custruisce un Centru Culturale per un picculu paesi scunnisciutu in a Pruvincia di Guangdong, chì data di 900 anni in a Dinastia Song. Un sviluppu di quattru piani, 7000 sqm hè centratu intornu à una antica furmazione di roccia cunnisciuta cum'è a Ding Qi Stone, un simbulu à l'origine di u paesi. U cuncettu di u prugettu di u prugettu hè basatu nantu à dimustrà a storia è a cultura di u paesi anticu, alluntendu u vechju è u novu. U Centru culturale hè una reinterpretazione di un paesi anticu è una trasfurmazione in l'architettura cuntempuranea.

U Centru Di Vendita

Feiliyundi

U Centru Di Vendita Un bonu travagliu di cuncepimentu suscitarà l'emozione di e persone. U creatore salta da a memoria di stile tradiziunale è mette una nova sperienza in a struttura spaziale magnifiche è futuristiche. Una sala d'esperienza di l'ambientalismu immersivu hè custruita attraversu l'attenzione piazzamentu di stallazioni artistiche, u muvimentu chjaru di u spaziu è a superficia decorativa pavimentata da materiale è culori. Esse in ellu ùn hè micca solu un ritornu à a natura, ma ancu un viaghju benefica.

Gamma Cappucciu

Black Hole Hood

Gamma Cappucciu Questa gamma Hood cuncipita da l'ispirazione di Black Hole è Worm Hole rende u pruduttu forma bella è muderna, chì hè tutte causendu sentimenti emotivi è accessibili. Fà mumenti emotivi è usu faciule mentre cocia. Hè liggeru, faciule d’installazione, faciule di pulisce è pensatu per e cucine moderne di l’Ilande.

U Centru Di Vendita

HuiSheng Lanhai

U Centru Di Vendita Cù u tema di l'oceanu di u cunceculu di a scena, finisci l'anima spaziale, cù u quadratu di pixel cum'è l'elementu di cumunicazione visuale, lasciate chì i zitelli in u ghjocu per spiegà a scuperta di l'apprendre è a crescita diventenu u core di u casu, u posizionamentu di u spaziu liberu presenta u effettu di fantasia di l'educazione in u divertimentu. Da a forma, scala, facilità di culore, struttura à sperienza psicologica sensoriale, u cuncettu di spaziu cuntinua è arricchisce quandu tutti l'elementi sò integrati è in collisione.

Parlante

Black Hole

Parlante Black Hole cuncepitu nantu à a basa di a tecnulugia intelligente muderna, è hè un parlante Bluetooth portable. Pò esse cunnessu à qualsiasi telefuninu cù diverse piattaforme, è ci hè un portu USB per cunnette à un almacenamentu portatile esternu. U luminu incrustatu pò esse usatu cum'è una luci di scrivania. Inoltre, l'aspettu attraente di Black Hole facenu chì l'usu d'appellu sia pussutu esse usatu in u disignu interiore.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.