Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Scrivania

Duoo

Scrivania U scrivania duoo hè a vulintà di sprimà u caratteru per via di u minimalismu di e forme. E so linee orizzontali magre è e gammi in metallu angulatu creanu una putente imagina visuale. A tavola superiore permette di mette in cancelleria in modu chì ùn vi disturbu u travagliu. Un vattellu ammucciatu in a superficia per i dispositivi di cunnessione mantene una estetica pulita. U tavulinu fattu di vernice naturale porta u calore di a trama di legnu naturale. L'escrivania mantene un equilibrio impeccable, grazia à materiali armonii seleziunati, funziunalità è praticità cumminati cù l'estetica di forme rigulari è strette.

Machine À Pasta Casalinga

Hidro Mamma Mia

Machine À Pasta Casalinga Hidro Mama Mia hè un salvezza socio-culturale per via di a gastronomia italiana. Estremamente faciule d'utilizà, hè leggeru è compactu, faciule per almacenà è trasportatu. Permette una pruduttività alta sicura, offre una sperienza di cucina piacevule à a famiglia in a vita di ogni ghjornu è di l'interazioni cù l'amichi. U mutore hè integratu sanu à u pacchettu di trasmissione, offre un putere, robustezza è usu sicuru, chì furnisce ancu una pulizia è supportu facili. Si taglia a pasta con spessori differenti, pudendu appruntà una varietà di piatti: pasta, tagliatelle, lasagna, pane, pasticceria, pizza è di più.

Ipercar

Brescia Hommage

Ipercar In tempi di alta tecnulugia tutti i gadgets digitali, flatness di u touch screen è veiculi raziunali monoculare, u prughjettu Brescia Hommage hè un anticu studiu di design hipercar di dui posti previstu cum'è celebrazione à una era induve l'elegante simplicità, materialità di alta toccu, putenza cruda, bellezza pura è a cunnessione diretta trà l'omu è a macchina eranu a regula di u ghjocu. Un tempu quandu l'omi bravi è ingeniosi cum'è Ettore Bugatti stessu creò dispositi mobuli chì stupìanu u mondu.

E Piscine

Termalija Family Wellness

E Piscine Termalija Family Wellness hè l'ultimu in a serie di prughjetti chì Enota hà custruitu à Terme Olimia in l'ultimi quinze anni è cunclude a trasfurmazione cumpleta di u complexu spa. Vistutu da distanza, a forma, u culore è a scala di a nova struttura racolta di volumi tetraédrici hè una continuazione di u cluster di l'edificii rurale circundanti, estensivamente visualmente in u core di u cumplessu. U novu tettu agisce cum'è un ombra grande di l'estiu è ùn usurpa micca alcunu di u preziosu spaziu esternu.

A Màquina Automatica Di E Juicer

Toromac

A Màquina Automatica Di E Juicer U Toromac hè apposta cun u so potente aspettu per purtà un novu modu di cunsumà u zuccheru d'aranciu appena sbulicatu. Fattu per l'estrazione massima di u zucchero, hè per ristoranti, caffetterie è supermercati è u so design premium permette una sperienza amichevule à furnisce sapori, salute è igiene. Hà un sistema innovatore chì taglia u fruttu verticalmente è strincia a metà per pressione rotativa. Questu significa chì u massimu rendiment hè ottenutu senza pressione nè toccu u cunchiglia.

Etichetta Di A Biera

Carnetel

Etichetta Di A Biera Un cuncepimentu di l'etichette di birra in stile Art Nouveau. L'etichetta di a biera cuntene ancu assai dettagli nantu à u prucessu di produzione. U disignu si adatta ancu à dui buttigli diversi. Questu pò esse fattu simplice stampendu u disignu in un display à 100 per centu è a dimensione di 70 per centu. L'etichetta hè cunnessa à una basa di dati, chì assicura chì ogni buttiglia riceve un numeru di cumpletu unicu.