Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'appartamentu

Nishisando Terrace

L'appartamentu Stu condominiu cumpostu da 4 case à trè piani di vulume più bassu è chì si trova nantu à u situ vicinu à u centru di a cità. U reticciu di cedru chì circonda fora di u bastimentu prutegge a privacy è evitendu di limità a degradazione di u corpu di a custruzzione per via di a luce diretta di u sole. Ancu cù u pianu quadratu simplice, a custruzzione 3D in spirale fatta cunghjuntendu giardinu privatu di livellu diversu, ogni stanza è a sala di scala portanu per alimentà u massimu di u vulume di questu edifiziu. U cambiamentu di facciata di i pannelli di cedru è di e prupurzioni cuntrullate ponu permette à questu edifiziu di cuntinuà à esse urganicu è mischjassi cun mutazione momentanea in a cità.

U Centru Cummerciale Di Famiglia

Funlife Plaza

U Centru Cummerciale Di Famiglia Funlife Plaza hè un centru cummerciale per a famiglia per u tempu di piacè è l'educazione di i zitelli. Scopu di creà un corridore di vitture da corsa per i zitelli à cavalcà in vittura durante i genitori di compra, una casa in l'arburu per i zitelli chì fighjanu è ghjocanu à l'internu, un tettu "lego" cun nome di centru cummerciale piattu per inspirà l'imaginazione di i zitelli. Semplici fondu biancu cù Rossu, giallu è turchinu, lasciate chì i zitelli disegninu è culurinu nantu à i muri, i pavimenti è i bagni!

U Cuncepimentu Interiore

Suzhou MZS Design College

U Cuncepimentu Interiore Stu prughjettu hè situatu in Suzhou, chì hè ben cunnisciutu da u cuncepimentu tradiziunale di u giardinu cinese. U designer hà cercatu di riunisce sia a so sensibilità mudernista sia a lingua vernaculare di Suzhou. U cuncepimentu piglia spunti da l'architettura tradiziunale di Suzhou cù u so usu di muri in gesso imbiancatu, porte di luna è architettura di giardinu intricatu per rivisiunà a lingua vernaculare di Suzhou in un cuntestu cuntempuraneu. L'arredamentu hè statu ricreatu cù rami riciclati, bambù è corde di paglia cù a participazione di i studienti, chì hà datu un significatu speciale à questu spaziu d'educazione.

A Sedia Di Messageria

Kepler 186f

A Sedia Di Messageria A basa strutturale di a poltrona Kepler-186f hè una piastra, saldata da un filu d'acciaiu à chì l'elementi sculpiti da a quercia sò fissati cù l'aiutu di maniche in ottone. Varie opzioni di usu di l'armatura si cunghjunghjenu in armunia cù sculture in legno è elementi di gioielleria. St'articulu-ogettu riprisenta un sperimentu induve sò cumbinati sfarenti principii estetichi. Puderia esse qualificatu di "Barbaru o Novu Baroccu" induve e forme grezze è squisite sò cumbinate. In cunsequenza di l'improvvisazione, u Kepler hè diventatu à più strati, avvoltu cù i sottuttesti è novi dettagli.

Cuncezzione Parametrica

Titanium Choker

Cuncezzione Parametrica Designwise, IOU utilizza un software di simulazione 3D per creà mudelli parametrici, simile à u stile cù chì Zaha Hadid hà vintu u mondu di l'architettura. Materialmente, IOU presenta oggetti esclusivi in titaniu cù loghi in oru di 18 carati. U Titaniu hè u più caldu in ghjuvelli, ma difficiule da travaglià. E so qualità uniche rendenu i pezzi micca solu assai leggeri, ma danu a pussibilità di renderli guasi ogni culore di u spettru.

Seguitu Focus Ad-On

ND Lens Gear

Seguitu Focus Ad-On U ND LensGear adatta precisamente autocentricu à lenti cù diametri diversi. A Serie ND LensGear copre tutte e lenti fora cum'è nisun altru LensGear dispunibule. Nisun tagliu è micca piegatura: Nimu più cacciavite, cinture usate o resti fastidiosi di cinghie chì spuntanu. Tuttu si adatta cum'è un incantu. È un altru plus, u so Tool-Free! Grazie à u so cuncepimentu intelligente si centra dolcemente è fermamente intornu à a lente.