Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Cullizzioni

Hybrid Beauty

A Cullizzioni U disignu di a cullezzione Hybrid Beauty hè di utilizà a cuteness cum'è u mecanismu di survival. Funzioni cute cute fundate sò ribbon, ruffles, è fiori, è sò rimaste da e tecniche tradiziunali di millinerie è couture. Questa recrea vechje tecniche di couture à ibridi muderni, chì hè romantica, scura, ma ancu eterna. U prucessu di tuttu cuncepimentu di Hybrid Beauty prumove a sustenibilità per creà disinni atemporali.

Anellu

Ohgi

Anellu Mimaya Dale, u designer di l'anellu Ohgi hà mandatu un messagiu simbolicu cù questu anellu. A so ispirazione di l'anellu venenu da significati pusitivi chì i fan di plegatura giapponese anu da tantu è quantu sò amati in a cultura giapponese. Utiliza l'oru giallu 18K è un zaffiro per u materiale è facenu surtite aura luxosa. Inoltre, u fan plegable s'appoghja annantu à un anellu in un angolo chì dà una bellezza unica. U so designu hè una unità trà l'Oriente è l'Occidenti.

Anellu

Gabo

Anellu L'anellu Gabo hè statu creatu per incitarà e persone à riviseghjà a parte ludica di a vita chì hè generalmente persa quandu l'età adulta ghjunghje. U designer hè statu inspiratu da i ricordi di osservà u so figliolu chì ghjucava cù u so cubu magicu culuritu. L'utilizatore pò ghjucà cù l'anellu girendu i dui moduli indipendenti. Facendu questu, i insemi di culore di pietre preziose o a pusizione di i moduli ponu esse abbinati o sbagliatu. Oltre à l'aspettu ghjucatu, l'utilizatori anu a scelta di purtassi un anellu diversu ogni ghjornu.

Anellu

Dancing Pearls

Anellu E perle danzanti trà e onde ruggenti di u mare, hè u risultatu di l'ispirazione da l'oceanu è e perle è hè un anellu di mudellu 3D. Questu anellu hè cuncipitu cù una cumminazione di oru è perle culurite cù una struttura speciale per implementà u muvimentu di e perle trà e onde ruggenti di l'oceanu. U diametru di a pipa hè statu sceltu in una bona dimensione chì rende a cuncezzione abbastanza robusta da fà u mudellu fabbricabile.

A Cullezzione Di Ghjuvelli

Biroi

A Cullezzione Di Ghjuvelli Biroi hè una serie di gioielli stampati in 3D chì hè ispirata da u legendariu fenice di u celu, chì si getta in i fiammi è rinasce da a so propria cendra. Linee dinamiche chì formanu a struttura è u mudellu Voronoi spargugliatu nantu à a superficia simbulizeghja u phoenix chì rinasce da e fiamme ardenti è vola in u celu. U mudellu cambia a dimensione per flussu nantu à a superficia chì dà un sensu di dinamismu à a struttura. U disignu, chì mostra una prisenza scultorea per sè stessu, dà à u portatore u curagiu di fà un passu avanti, escendu a so unicità.

Occhiali

Camaro | advanced collection

Occhiali A "cullezzione avanzata | u legnu “hè carattarizatu da vetri più grossi è u disignu hè enfatizatu da a pronunzia cumpusizione tridimensionale. E novi combinazioni di lignu è a più bella sabbia à a manu significa chì ogni quadru ROLF avanzatu d'occhiale hè un pezzu elegante di artigianalità.