Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tessuti Stampati

The Withering Flower

Tessuti Stampati U fiore Withering hè una celebrazione di u putere di l'imaghjini di u fiore. U fiore hè un sughjettu pupulare scrittu cum'è personificazione in a literatura cinese. In cuntrastu à a pupularità di u fiore chì cresce, l'imaghjini di u fiore in decadenza sò spessu associati cù jinx è tabù. A racolta face capisce ciò chì forme una percepzione di a cumunità nantu à ciò chì hè sublime è abject. Cuncepitu in vestiti di tulle da 100 cm à 200 cm di lunghezza, stampa serigrafia nantu à tessuti in rete traslucente, a tecnica tessile permette à e stampe di stà opacchi è stretchiti nantu à a maglia, creendu un aspettu di stampe in flussu in l'aria.

Anellu

Arch

Anellu U designer riceve ispirazione da a forma di strutture di arcu è arcobaleno. Dui motivi - una forma d'arcu è una forma di goccia sò cumminati per creà una sola forma tridimensionale. Cumbinendu linee è forme minime è utilizendu motivi simplici è cumuni, u risultatu hè un anellu simplice è elegante chì hè fattu grassu è ghjucatu, dendu spaziu per l'energia è u ritmu per flussu. Da sfarente anguli a forma di l'anellu cambia - a forma di goccia hè vista da l'angle frontale, a forma di l'arcu hè vista da un angulu lateral, è una croce hè vista da un angulu superiore. Questu furnisce stimulazione per u purtatore.

Anellu

Touch

Anellu Cù un gestu simplice, un azione di u toccu trasmette emozioni ricche. A través di l'anellu Touch, u designer permette di trasmette sta sensazione calda è senza forma cù metallo friddu è solidu. 2 curve si uniscenu per furmà un anellu chì suggerisce 2 persone. L'anellu cambia u so aspettu quandu a so pusizione hè rotata nantu à u dito è vista da diverse anguli. Quandu e parte cunnesse sò posizionate trà i ditte, l'anellu appare sia giallu o biancu. Quandu i pezzi cunnessi sò pusizionati nantu à u dito, pudete gode di u culore giallu è biancu.

Anellu Strutturale

Spatial

Anellu Strutturale U disignu incorpora una struttura metallica in u quadru in u quale u druzy hè tenutu di manera chì si mette enfasi sia in a petra sia in a struttura di u quadru metallicu. A struttura hè abbastanza aperta è assicura chì a petra hè a stella di u disignu. A forma irregulare di u druzy è i boli di metalli chì tenenu a struttura aghjunghjenu un pocu di dulcezza à u disignu. Hè grassu, edgy è wearable.

U Cuncepimentu Di U Vestitu

Sidharth kumar

U Cuncepimentu Di U Vestitu NS GAIA hè una etichetta contemporanea per a donna originaria di New Delhi chì hè ricca di cuncepimentu unicu è tecniche di tessuti. A marca hè un grande sustegnu di a pruduzzione attenta è tutte e cose in cicla è riciclà. L'impurtanza di questu fattore hè riflettuta in i pilastri per a denominazione, i "N" è "S" in NS GAIA per a Natura è a Sostenibilità. L'approcciu di NS GAIA hè "menu hè più". L'etichetta juca un pezzu attivu in u muvimentu di a moda lenta da assicurà chì l'impattu ambientale hè minimu.

Arechja

Van Gogh

Arechja Earrings inspirati da l'Almanduli in Fioritura pittati da Van Gogh. A delicatezza di e branche hè riprudutta da catene delicate di u tippu Cartier chì, cum'è i rami, si svanenu da u ventu. I sfumature sfarenti di e sfarente pietre, da quasi biancu à un rosu più intensu, rapprisentanu u tonu di i fiori. U raggruppamentu di fiori fiuriti hè rapprisentatu cù e diverse cuttuli. Fate cù oru da 18 ch, diamanti rosa, morganite, zaffiri rosa è turmaline rosa. Finitu pulitu è texturizatu. Estremamente leggero è cun una forma perfetta. Ci hè l'arrivu di a primavera in forma di un ghjuvellu.