Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Ghjuvelli

odyssey

I Ghjuvelli L'idea di basa di l'odissea di u monomeru implica copre forme voluminose, geomettiche cù una pelle stampata. Da questu si sviluppa una interazione di chiarezza è distorsione, trasparenza è oculazione. Tutte e forme e mudelli geomettichi ponu esse cumminati à vuluntà, variate è cumplementati cù aghjuntu. Questa idea affascinante è simplice permette a creazione di una gamma quasi inesgotabile di disegni, assuciatu perfettamente cù l'opportunità offritta da u prototipatu rapidu (stampa 3D), postu chì ogni cliente pò avè un pruduttu completamente individuale è unicu produttu (visita: www.monomer. eu-shop).

U Tissu Tactile

Textile Braille

U Tissu Tactile U tessulu industriale jacquard universale hà pensatu cum'è traduttore per i ceci. Stu stigliu pò esse leghje da e persone cun bona vista è hè distinatu per elli per aiutà i cecchi chì cumincianu à perde a vista o avè prublemi di visione; per amparà u sistema braille cun un materiale amichevule è cumunu: tela. Contene l'alfabetu, numeri è segni di puntuazione. Ùn sò aghjustate i culori. Hè un pruduttu in scala grigia cume un principiu di senza percepzioni di luce. Hè un prughjettu cù u significatu suciale è va al di là di i tessili cummirciali.

Spettaculi

Mykita Mylon, Basky

Spettaculi A cullizzioni MYKITA MYLON hè fatta di un materiale ligere di poliammide cù una adattabilità individuale eccezziunale. Stu materiale speziale hè creatu capa per strata grazie à a tecnica Laser Sintering Lettivu (SLS). Introducendu a tradiziunale forma di spettaculu panto tondu è oval-round chì era in moda in l'anni 1930, u mudellu BASKY aghjusta un novu visu à sta collezione di spettaculi chì hè stata inizialmente cuncipita per l'usu in u sport.

Fighjate

Ring Watch

Fighjate U Ring Watch riprisenta a simplificazione massima di un orologio tradiziunale attraversu a so eliminazione di numeri è mani in favore di i dui anelli. Stu disegnu minimalista furnisce un look simplice è simplice chì si marita perfettamente cù l'estetica interessante di l'orologio. A curona di a firma sempre furnisce un mezzu efficau per cambià l'ora mentre a so pantalla di e-ink oculta mostra i bandi di culore vivaci cù una definizione eccezziunale, ultimamente mantenendu un aspettu analogicu, mentre chì furnisce ancu una vita più larga di a batteria.

Bracciale

Fred

Bracciale Ci hè parechje varietà di braccialetti è braccialetti: designatori, d'oru, di plastica, di prezzu è di prezzu ... ma belli cum'elli sò, tutti sò sempre solu è solu braccialetti. Fred hè qualcosa di più. Sti braccialetti in a so simplicità rinviviscenu a nobiltà di l'antichità, ma sò muderni. Puderanu esse purtati nantu à e mani nudi è ancu nantu à una brusa di seta o un suéter nìuru, è sempre anu da aghjunghje un toccu di classa à quellu chì a porta. Questi braccialetti sò unichi perchè vene in un paru. Sò assai ligeri chì li rende sfurtunati. Cumportendoli, si ne serà osservatu fermu!

U Collar È A Broche

I Am Hydrogen

U Collar È A Broche U disignu hè ispiratu da a filosofia neoplatonica di macrocosimu è microcosmos, videndu i stessi mudelli riprodotti in tutti i livelli di u cosmu. Facendu riferimentu à u rapportu d'oru è a sequenza di fibonacci, u collarone presenta un disegnu matematicu chì imita i modelli di phyllotaxis osservati in a natura, cum'è vistu in girasole, margarite, è varie altre piante. U toru d'oru representa l'Universu, impannillatu in u tissu di u spaziu-tempu. "I Am Hydrogen" rapprisenta simultaneamente un mudellu di "The Constant Constant of Design" è un mudellu di l'Universu stessu.