Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Arte Di Installazione

Inorganic Mineral

Arte Di Installazione Ispiratu da sentimenti profondi versu a natura è l'esperienza cum'è architettu, Lee Chi si concentra in a creazione di installazioni uniche d'arte botaniche. Riflessione nantu à a natura di l'arti è ricerche tecniche creative, Lee trasforma l'eventi di vita in opere d'arte formalizate. U tema di sta serie di opere hè di investigà a natura di i materiali è cumu i materiali ponu esse ricustruiti da u sistema esteticu è a nova perspettiva. Lee crede ancu chì a redefinizione è a ricustruzzione di e piante è altri materiali artificiali ponu fà chì u paisaghju naturale hà un impattu emotivo in e persone.

Re-Branding Di A Cumpagnia

Astra Make-up

Re-Branding Di A Cumpagnia U putere di a marca hè micca solu in a so capacità è visione, ma ancu in a cumunicazione. Un catalogu faciule d’utilizazione cumpletu di forte fotografia di pruduttu; un situ web orientatu à i cunsumatori è appassiunanti chì furnisce servizi in linea è una panoramica di i prudutti di e marche. S’hè ancu sviluppatu un linguaghju visuale in a ripresentazione di a sensazione di a marca cun un stile di moda fotografia è una linea di cumunicazione fresca in i media suciali, stabilisce un dialogu trà a sucità è u cunsumadore.

U Disegnu Di Tipografie

Monk Font

U Disegnu Di Tipografie Monk cerca un equilibriu trà l'apertura è a legibilità di l'umanistanu senza serifs è un caratteru più regularizatu di a piazza sans serif. Eppuru chì hè statu originalmente cuncepitu cum'è un tippu latinu, hè statu decisu prima chì avia bisognu di un dialogu più largu per include una versione araba. Eppuru u latinu è l'arabu ci designanu a listessa ragione è l'idea di a geometria cumune. A forza di u prucessu di designu parallele permette à e duie lingue un equilibriu armunia è grazia. Tramindui l'arabu è u latinu travaglianu senza parimenti cun compartimenti spuntati, spessore di u stilu, è forme curvate.

Imballaggio

Winetime Seafood

Imballaggio U disignu di l'imballazione per a serie Winetime Seafood deve dimustrà a freschezza è l'affidabilità di u pruduttu, duverebbe diferenti in modu favorevule da i cuncurrenti, sia armoniu è capiscitoghju. U culori utilizati (blu, biancu è aranciu) creanu un cuntrastu, enfatizeghjanu elementi impurtanti è riflettenu u posizionamentu di a marca. U singulu cuncettu unicu sviluppatu distingue a serie da altri produttori. A strategia di l'infurmazioni visuali hà permessu d'identificà a varietà di produttu di a serie, è l'usu di l'illustrazioni invece di foto hà fattu l'imballazione più interessante.

U Disegnu Di Imballaggio

Milk Baobab Baby Skin Care

U Disegnu Di Imballaggio Hè ispiratu da u latte, l'ingredientu principale. U cuncettu di u cuntainer unicu di u pacchettu di latte riflette e caratteristiche di u produttu è hè pensatu per cunnosce ancu i primi consumatori. Inoltre, u materiale fattu di polietilene (PE) è di gomma (EVA) è e caratteristiche dolce di u culore pastel sò aduprate per enfatizà chì hè un pruduttu lente per i zitelli cù una pelle debule. A forma tonda hè appiicata à u cantonu per a sicurità di a mamma è u zitellu.

Campagna Publicitaria

Feira do Alvarinho

Campagna Publicitaria Feira do Alvarinho hè una festa annuale di vini chì si celebra in Moncao, in Portogallo. Per cumunicà l'avvenimentu, hè statu creatu un regnu anticu è fittivu. Cù nome propiu è civiltà, U Regnu di Alvarinho, designatu cusì perchè Moncao hè cunnisciutu cum'è a cuna di u vinu d'Alvarinho, hè statu ispiratu in a storia vera, lochi, persone iconiche è leggende di Moncao. A più grande sfida di stu prughjettu era di portà a storia vera di u territoriu in u cuncepimentu di e caratteri.