Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Prumuzione Di Marca

Project Yellow

A Prumuzione Di Marca Project Yellow hè un Prugettu Artu cumpletu chì custruisce u cuncettu visuale di Tuttu hè Yellow. Sicondu a visione chjave, grandi manifestazioni esterni saranu in diverse cità, è una serie di derivati culturali è creativi seranu produtti à u stessu tempu. Cum'è un IP visuale, Project Yellow hà una maghjina visuale aggressiva è un schema di culore energeticu per furmà una visione chjave unificata, chì face a ghjente indimenticabile. Adatta per a prumuzione in linea è offline di grande scala, è a pruduzzione di derivati visuale, hè un prughjettu di cuncepimentu unicu.

Disignu Visuale Ip

Project Yellow

Disignu Visuale Ip Project Yellow hè un Prugettu Artu cumpletu chì custruisce u cuncettu visuale di Tuttu hè Yellow. Sicondu a visione chjave, grandi manifestazioni esterni saranu in diverse cità, è una serie di derivati culturali è creativi seranu produtti à u stessu tempu. Cum'è un IP visuale, Project Yellow hà una maghjina visuale aggressiva è un schema di culore energeticu per furmà una visione chjave unificata, chì face a ghjente indimenticabile. Adatta per a prumuzione in linea è offline di grande scala, è a pruduzzione di derivati visuale, hè un prughjettu di cuncepimentu unicu.

Una Retazione D'identità Di Marca

InterBrasil

Una Retazione D'identità Di Marca L'ispirazione per u ripensamentu è u riprogettu di a marca sò stati i cambiamenti in a mudernizazione è l'integrazione in a cultura di a cumpagnia. U disignu di u cori ùn pudia più esse esternu à a marca, ispirendu una cullaburazione sia internamente cù l'impiegati, ma ancu cù i clienti. Unione integrata trà benefici, impegnu è qualità di serviziu. Da a forma à i culori, u novu disignu hà integratu u core in B è a croce di salute in u T. E duie parolle unite in mezu facenu chì u logu pareva una sola parola, un simbulu, unendu R è B in u cori.

U Disignu Di Marca

EXP Brasil

U Disignu Di Marca U disignu di a marca EXP Brasil vene da i principii di cumpagnie di unità è partenariatu. Approprità a mistura trà tecnulugia è designu in i so prughjetti cum'è in a vita di l'uffiziu. Un elementu tipografica riprisenta l'unione è a forza di sta sucietà. U disignu di lettera X hè solidu è integratu ma assai ligeru è tecnologicu. A marca rapprisenta a vita di studio, cù elementi in e lettere, sia in u spaziu pusitivu è negativu chì uniscenu e persone è u disignu, individuale è cullettivu, semplice cù tecnologicu, ligere è robusta, prufessiunale è persunale.

U Titulu D'apertura

Pop Up Magazine

U Titulu D'apertura U prugettu era un viaghju per esplorà i prublemi di Scappà (tema per u 2019) astratti è fluidu, mostrendu i cambiamenti, e cose novi è e cunsequenze da questu. Tutti i visuale sò puliti è còmode di fighjulà, in cuntrastu cù a realtà inconforta da l'attu di fughje. U disignu cambia in permanenza è e forme morphing in l'animazione rapprisentanu l'attu di riattivazione, causatu da qualchì tipu di situazione. Fuga hà significati diversi, interpretazioni è u puntu di vista varieghja da ghjoculi à serii.

A Publicità

Insect Sculptures

A Publicità Ogni pezzu hè stata fatta a manu per creà sculture d'insetti inspirati da u so ambienti è u manghjatu. L'opera d'arte hè stata aduprata cum'è una chjama à l'azzione via u situ Doom identificà troppu pesti domestici specifichi. L'elementi utilizati per queste sculture sò stati appruvati da i cantieri di basura, i depositi di basura, i cantieri di u fiume è i super mercati. Una volta chì ogni insettu hè stata riunita, sò stati fotografichi è ritruvati in photoshop.