Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Disignu Di L'identità Visuale

ODTU Sanat 20

U Disignu Di L'identità Visuale Per u XXimu annu di ODTU Sanat, un festival d'arte organizatu annunziamente da l'Università Tecnica di u Mediu Oriente, a dumanda era di custruisce un linguaghju visuale per mettendu in risaltu i 20 anni di consegna di u festival. Cum'è dumandatu, u XX annu annu di u festival hè statu enfatizatu da avè avvicinatu cum'è un pezzu d'arte coperto per esse svelatu. Ombre di i stessi strati di culore chì formanu i numeri 2, è 0 anu creatu una illusione 3D. Questa illusione dà u sintimu di sollievu è i numeri pare fendu in fondu. A scelta di culore viva crea un cuntrastu sottile cù a tranquillità di l'onda 20.

U Lignu Di Malbec Di Whisky

La Orden del Libertador

U Lignu Di Malbec Di Whisky Pruvatu di cumminà l'elementi distinti chì riferenu à u nome di u pruduttu, u cuncepimentu rinforza u missaghju chì prupone. Trasmette una maghjina passiunanti è interessante. L'illustrazione di un condor sfidante che mostra e so ali, denota u sensu di libertà, cunjugatu cù a medaglia simmetrica è suggestiva, aghjuntu à una illustrazione di fondo cun un paisaghju imaginariu chì porta a poesia à u disegnu, generanu una combinazione ideale per trasmette u messagiu vulutu. Una sobria paleta di culori li dà caratteristiche esclusive è l'usu tipograficu porta à un pruduttu tradiziunale è storicu.

I Pilloli Infusi Di Cannabis

Secret Tarts

I Pilloli Infusi Di Cannabis L'imballazione di u Secret Tarps hè fatta in l'allora chjamata stile retro / vintage mudernizatu cù una sensazione di note di scola antica, cusì una anticipazione di u maestru-farmacistu tene u cliente da un primu sguardu è più tardi mentre l'osservazione dettagliata di elementi di design principali codificati in una struttura olistica chì trasfigisce u puntu di marketing principale: stu pruduttu hè sviluppatu da una sucietà impegnu-prufessiunale da u farmacistu è cuntene una ricetta secreta di u farmacistu fatta da a so manu.

App Mobile

Akbank Mobile

App Mobile U novu disignu di l'app Akbank Mobile furnisce una nova perspettiva in termini di sperienza bancaria suciale, intelligente, a prova futura è gratificante. Cù u disignu d'area persunalizata nantu à a pagina principale, l'utilizatori ponu vede indicazioni intelligenti per facilità a so vita finanziaria. Inoltre, cù stu novu approcciu di cuncepimentu, e transazzioni bancari tradiziunali parlanu a lingua di l'utilizatori cù visuale miniature di cuntattu, flussi d'azzione simplificati è cuncetti.

Scultura Publica

Bubble Forest

Scultura Publica Bubble Forest hè una scultura publica fatta in acciaio inox resistente à l'acidu. Hè illuminatu cù lampi LED RGB programabili chì permettenu a scultura di sottoporsi à una metamorfosi spettaculari quandu u soli tramonta. Hè statu creatu cum'è una riflessione nantu à a capacità di e piante à pruduce l'ossigenu. A foresta di titulu hè custituita da 18 tronchi d'azzaru / tronchi chì finiscinu cun corone in forma di costruzioni sferiche chì ripresentanu una sola bolla d'aria. A Bubble Forest si riferisce à a flora terrestre cum'è à quella cunnisciuta da u fondu di laghi, mari è oceani

L'identità Di Marca

Pride

L'identità Di Marca Per creà u disignu di a marca Pride, u squadra hà adupratu u studiu di l'audienza destinata in parechji modi. Quandu a squadra hà fattu u disignu di u logò è l'identità corporativa, hà pigliatu in cunsiderazione e regule di psico-geometria - l'influenza di e forme geometriche nantu à certi psico-tipi di persone è a so scelta. Inoltre, u disignu duveria avè causatu certe emozioni trà l'audienza. Per ottene u risultatu desideratu, a squadra hà adupratu e regule di l'effettu di u culore nantu à una persona. in generale, u risultatu hà influitu u disignu di tutti i prudutti di a cumpagnia.