Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Spray Di Cucina

Urban Cuisine

Spray Di Cucina A cucina di strada hè u locu di sapori, sustanzi, sospiri è sicreti. Ma ancu di sorprese, cuncetti, culori è ricordi. Hè un situ di creazione. U cuntenutu di qualità ùn hè più a premessa basica per generà attrazione, avà a chjave hè di aghjunghje l'esperienza emotiva. Cù stu pacchettu u chef diventa "graffitistu" è u cliente diventa spettatore d'arte. Una nova sperienza emotiva originale è creativa: Cucina Urbana. Una ricetta ùn hà micca una alma, hè u culinellu chì deve dà anima à a ricetta.

Identità Visuale Di Panetteria

Mangata Patisserie

Identità Visuale Di Panetteria Mångata hè visualizata in Svedese cum'è una scena romantica, a riflessione scintillante di strada di a luna crea nantu à u mare di notte. A scena hè visualmente appellu è abbastanza speciale per creà l'imagine di marca. A paleta di culori, neru è d'oru, imita l'atmosfera di u mare scuru, hà ancu datu a marca un tocco misteriosu, di lussu.

Marca È Imballazione Di Bevande

Jus Cold Pressed Juicery

Marca È Imballazione Di Bevande U logu è l'imballa sò stati disignati da a sucità lucale M-N Associates. L'imbasciata riesce un equilibriu ghjustu trà esse ghjovani è i fianchi, ma ancu di qualchì manera bella. U logu biancu di a serigrafia bianca face un cuntrastu contru à u cuntenutu di culore cù a cappa bianca chì l'accentu. A struttura triangulare di a buttiglia si presta bè per creà trè pannelli separati, unu per u logò è dui per l'infurmazioni, in particulare l'infurmazioni detallati nantu à i cantoni tondi.

L'imballaggio À A Biera

Okhota Strong

L'imballaggio À A Biera L'idea daretu à stu redesignamentu hè di dimustrà l'AVV altu di u produttu attraversu materiale ferme di manera visibile - u metallu ondulatu. L'imbottitura di metallu ondulatu diventa u mutivu principale per a buttiglia di vetru mentre u faciule tattile è faciule. U mudellu graficu chì s'assumiglia à u metallu ondulatu hè trasferitu annantu à l'aluminiu pò esse cumplementatu da un logò di marca diagonale scalatu è l'immagine mudernizata di un cacciatore chì facenu un novu disignu più dinamicu. A soluzione grafica per e dui buttigli è pò esse simplice è faciule da implementà. I culori bold è l'elementi chjach di designu appellu à u publicu di destinazione è aumentanu a visibilità di l'stante.

Imballaggi

Stonage

Imballaggi Bevande alcoliche cumminate creativamente cun u cuncettu 'pacchettu di dissoluzione', Melting Stone porta un valore unicu in cuntrastu cù l'imballazione tradiziunale di l'alcool. Invece di a prucedura di imballaggio normale di apertura, Melting Stone hè fatta per dissolve sè stessu quandu hè in cuntattu cù una superficia d'alta temperatura. Quandu u pacchettu d'alcohol hè versatu cù acqua calda, l'imballazione di marmura 'marmura' si dissolve intantu u cliente hè prontu à gode di a bevanda cù u so propiu pruduttu à a misura. Hè un novu modu per godiri di i bevuli alcolichi è apprezzà u valore tradiziunale.

Cookbook

12 Months

Cookbook U tavule di caffè Ungheria Cookbook 12 Mesi, di l'autore debutante Eva Bezzegh, hè stata lanciata in Novembre 2017 da Artbeet Publishing. Hè un titulu artisticu pittorescu unicu chì presenta insalate di stagione cù i gusti di parechje cucine di tuttu u mondu in un approcciu mensuale. I capituli seguitanu i cambiamenti di staggione nantu à i nostri piatti è in a natura in tuttu un annu in 360pp arricchiscenu ricette staghjunali è alimenti currispondenti, paisaghji lucali è ritratti di vita. Oltre à esse una cullizzioni tematica nonesuch di ricette promette una sperienza di libru artisticu durevule.