Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'appartamentu

Nishisando Terrace

L'appartamentu Stu condominiu cumpostu da 4 case à trè piani di vulume più bassu è chì si trova nantu à u situ vicinu à u centru di a cità. U reticciu di cedru chì circonda fora di u bastimentu prutegge a privacy è evitendu di limità a degradazione di u corpu di a custruzzione per via di a luce diretta di u sole. Ancu cù u pianu quadratu simplice, a custruzzione 3D in spirale fatta cunghjuntendu giardinu privatu di livellu diversu, ogni stanza è a sala di scala portanu per alimentà u massimu di u vulume di questu edifiziu. U cambiamentu di facciata di i pannelli di cedru è di e prupurzioni cuntrullate ponu permette à questu edifiziu di cuntinuà à esse urganicu è mischjassi cun mutazione momentanea in a cità.

U Centru Cummerciale Di Famiglia

Funlife Plaza

U Centru Cummerciale Di Famiglia Funlife Plaza hè un centru cummerciale per a famiglia per u tempu di piacè è l'educazione di i zitelli. Scopu di creà un corridore di vitture da corsa per i zitelli à cavalcà in vittura durante i genitori di compra, una casa in l'arburu per i zitelli chì fighjanu è ghjocanu à l'internu, un tettu "lego" cun nome di centru cummerciale piattu per inspirà l'imaginazione di i zitelli. Semplici fondu biancu cù Rossu, giallu è turchinu, lasciate chì i zitelli disegninu è culurinu nantu à i muri, i pavimenti è i bagni!

U Cuncepimentu Interiore

Suzhou MZS Design College

U Cuncepimentu Interiore Stu prughjettu hè situatu in Suzhou, chì hè ben cunnisciutu da u cuncepimentu tradiziunale di u giardinu cinese. U designer hà cercatu di riunisce sia a so sensibilità mudernista sia a lingua vernaculare di Suzhou. U cuncepimentu piglia spunti da l'architettura tradiziunale di Suzhou cù u so usu di muri in gesso imbiancatu, porte di luna è architettura di giardinu intricatu per rivisiunà a lingua vernaculare di Suzhou in un cuntestu cuntempuraneu. L'arredamentu hè statu ricreatu cù rami riciclati, bambù è corde di paglia cù a participazione di i studienti, chì hà datu un significatu speciale à questu spaziu d'educazione.

Ristorante Bar Rooftop

The Atticum

Ristorante Bar Rooftop L'incantu di un ristorante in un ambiente industriale deve esse riflessu in l'architettura è u mobili. U gesso di calce neru è grisgiu, chì hè statu sviluppatu apposta per stu prughjettu, hè una di e prove di questu. A so struttura unica è ruvida attraversa tutte e stanze. In l'esekzione dettagliata, materiali cum'è l'azzaru crudu sò stati utilizati deliberatamente, chì e so cuciture di saldatura è i marchi di macinazione sò stati visibili. Sta mprissioni hè sustinutu da a scelta di muntin windows. Questi elementi friddi sò cuntrastati da u legnu caldu di quercia, un parquet à spina di pesce piallatu à manu è un muru cumpletamente piantatu.

Pavilion Mobile

Three cubes in the forest

Pavilion Mobile Trè cubi sò u dispusitivu cù e diverse proprietà è e funzioni (equipaggiu di ghjocu per i zitelli, mobili publichi, oggetti d'arte, stanze di meditazione, arbureti, spazii di riposu, salotti d'attesa, sedie cù tetti), è ponu purtà à e persone fresche sperienze spaziali. Trè cubi ponu esse trasportati da un camion facilmente, per via di a dimensione è a forma. In quantu à a dimensione, a stallazione (l'inclinazione), a superficia di u sediu, i finestri, etc., ogni cubu hè designatu in modu caratteristicu. Trè cubi sò riferiti à spazii minimi tradiziunali giapponesi cum'è e sale di cerimonia di tè, cù variabilità è mobilità.

Cumplessu Multifunzionale

Crab Houses

Cumplessu Multifunzionale Nant'à a vasta pianura di i Piani di Silesia, una muntagna magica si trova sola, cuperta di nebbia di misteru, chì si stende nantu à a pittoresca cità di Sobotka. Quì, trà paisaghji naturali è locu legendariu, u cumplessu Crab Houses : un centru di ricerca, hè previstu per esse. Cum'è una parte di u prughjettu di rivitalizazione di a cità, hè suppostu di liberà a creatività è l'innovazione. U locu riunisce scentifichi, artisti è cumunità lucali. A forma di i pavilioni hè ispirata da i granchi chì entranu in u mare d'erba. Seranu illuminati di notte, s'assumiglia à i lucici chì stendenu sopra a cità.