Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mostra

LuYu

Mostra L'arte influenza a vita è a vita porta una riflessione profonda è l'interpretazione di l'arti. A distanza trà l'artu è a vita pò esse a strada di u ghjornu. Se manghjate ogni pranzu currettamente, pudete turnà a vostra vita in l'arti. A creazione di u designer hè ancu l'arte, chì hè pruduttu cù i so pinsamenti. E tecniche sò e strumenti, è e spressione sò risultati. Solu cun pinsamenti saranu veramente travagli belli.

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale

Light Music

Lobby E Salone Di L'edificiu Residenziale Per Light Music, un lobby residenziale è un design lounge, Armand Graham è Aaron Yassin di A + A Studio basati in New York volianu cunnette u spaziu à u dinamicamente quartiere di Adams Morgan in Washington DC, induve scena di vita di notte è musica, da jazz. à Andà à u punk rock è l'elettronica sò sempre stati centrale. Questa hè a so ispirazione creativa; u risultatu hè un spaziu unicu chì combina i metudi di fabricazione digitale avanzata cù e tecniche artighjanali tradiziunali per creà un mondu immersivu cù u so propiu impulso è ritmu chì rende omagiu à a vibrante musica originale di DC.

Tabella

Codependent

Tabella A Codependenza si fonde in psicologia è in cuncepimentu, cuncintrendu specificamente a manifestazione fisica di una cundizione psicologica, a codependenza. Eccu dui tavuli intrecciati devenu cunfidassi di l'altru per funziunà. E duie forme ùn sò incapaci di stà solu, ma cunghjunghjenu creà una forma funzionale. U tavulu finale hè un esempiu putente di quale u pienu hè più grande di a somma di e so parti.

L'interior Cumerciali

Nest

L'interior Cumerciali U pianu hè spartutu da duie prufessiunali unichi chì susteneranu è architetti chì richiede variate ordini gerarchiche. L'eletti è u dettagliu d'elementi eranu un sforzu di mantene l'aspettu generale in terra, terrinu è di rinviviscia l'artisgìa lucali è i materiali di custruzzione. L'amalgamazione è l'applicazione di materiali ecunomichi, e dimensioni di aperture, tutti sò stati cunduttati à ricurdà u clima lucale per fà un ambiente piacevule rilancià e pratiche perse inseme strutturendu una pratica sustenibile.

Coltelli

Ingrede Set

Coltelli U set di cuttuni Ingrede hè distinatu da sprimesi a necessità di perfezione in a vita quotidiana. Puzza di furchetta, cucchiara è cutteru appiccicatu cù magneti. I cuttuli si trovanu verticalmente è creanu armunia à u tavulinu. Forme matematiche permessi di custruisce una forma fluida chì hè custituita da trè pezzi diversi. Stu approcciu crea novi pussibulità chì ponu esse appiicati à parechji prudutti diffirenti cum'è i tavulini è altre cuncepimentu di utensili.

U Serviziu Di Raccomandazione Di Musica

Musiac

U Serviziu Di Raccomandazione Di Musica Musiac hè un mutore di cunsiglii musicali, utilizà una participazione proattiva per truvà opzioni precise per i so utilizatori. U scopu di prupone interfacce alternative per sfidà l'autocrazia di l'algoritmu. U filtru d'infurmazioni hè diventatu un approcciu di ricerca inevitabbile. Tuttavia, crea effetti camera di eco è vince l'utilizatori in a so zona di cunfortu seguitendu currettamente e so preferenze. L'utilizatori diventanu passivi è si interruganu l'opzioni chì a macchina furnisce. U tempu di rivisione opzioni pò aumentà enormi bio-costu, ma hè u sforzu chì crea una sperienza significativa.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.