Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Poltrona

Osker

Poltrona Osker vi invita immediatamente à pusà è rilassate. Questa poltru hà un disignu assai pronunzianu è curvatu chì furnisce caratteristiche distintive, cume menuiserie in legno perfettamente artigianali, braccioli di pelle è cuscini. I parechji dittagli è l'usu di materiali d'alta qualità: u cuir è u lignu solidu guarantiscenu un disignu cuntempuraniu è atemporal.

A Casa

Zen Mood

A Casa Zen Mood hè un prughjettu cuncettuale centratu in 3 mutori chjave: Minimalismo, adattabilità, è estetica. I segmenti individuali sò attaccati creendu una varietà di forme è usi: case, uffizii o showroom ponu esse generati usendu dui formati. Ogni modulu hè stata cuncepitu cù 3,20 x 6,00 m disposti in 19m² in i piani 01 o 02. U trasportu hè principalmente fattu da camioni, ancu pò esse furnitu è stallatu in un solu ghjornu. Hè un disignu unicu, cuntempuraneu, chì crea spazii semprici, vivi è creativi, pussibuli grazia à un metudu constructivu nettu è industrializatu.

Sistema Di Navigazione

Airport Bremen

Sistema Di Navigazione Un disignu mudernu à cuntrastu altu è una infurmazione clara Hirarchie distingue u novu sistema. U sistema d’orientazione funziona veloci è farà una cuntribuzione positiva à a qualità di serviziu permette di l’aeroportu. U mezzu più impurtante accantu à l'usu di un novu caratteru, un elementu di freccia distintivu l'introduzione di sfarenti culori cuntrastanti. Era particularmente in aspetti aspectuali è psicologichi, cum'è una bona visibilità, a leghjibilità è a registrazione di l'infurmazioni senza ostaculi. Ci sò novi casi di aluminiu cù illuminazione LED contemporanea è ottimisata. E torche di segnalazione sò state aggiunte.

I Mobili Di Bacinu

Eva

I Mobili Di Bacinu L'ispirazione di u designer hè stata da u disegnu minimu è per aduprà per una funzione tranquilla ma rinfrescante in u spaziu di u bagnu. Nasce da a ricerca di forme architettoniche è di volumi geometrici simplici. La Conca puderia esse un elementu potenziale chì definisce diversi spazii intornu è à u stessu tempu un puntu centru in u spaziu. Hè assai faciule d'utilizà, pulita è durable ancu. Ci hè parechje variazioni cumprese stand alone, pusatu nantu à a banca è muru, è ancu una sola o doppia coleta. E variazioni in u culore (culori RAL) aiutanu à integrà u disignu in u spaziu.

Cuncettu Di Imballaggio

Faberlic Supplements

Cuncettu Di Imballaggio In u mondu mudernu, e persone sò constantemente esposti à l'effetti aggressivi di fatturi negativi esterni. Ecologia cattiva, u ritmu impegnatu di a vita in megalopolisi o stress porta à carichi più elevati nantu à u corpu. Per nurmalizà è migliurà u statu funziunale di u corpu, sò usati supplementi. A metafora principale di stu prughjettu hè diventata u schema di migliurà u benessere di una persona cù l'usu di supplementi. Ancu l'elementu graficu principale repite a forma di a lettera F - a prima lettera in u nome di marca.

Casa

Dezanove

Casa L'ispirazione di l'architettu venne da u boscu rinnuvatu di eucaliptu di e "batee". Queste e plataforme di produzzione di cozelle in estuariu è chì custituiscenu a industria locale assai impurtante in "Ria da Arousa", Spagna. U legnu di Eucaliptu hè adupratu in sti plataformi, è ci sò estensioni di questu arburu in a regione. L'età di u legnu ùn hè micca ammucciatu, è e sfere di facce externe è interni di u legnu sò aduprate per creà sensazioni diverse. A casa prova à piglià prestitu a tradizione di u circondu è a revelà per mezu di a storia narrata in u cuncepimentu è u dettagliu.