Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sala Di Mostra

City Heart

Sala Di Mostra Da l'architettura di a cità à l'indice per capisce è pesa u bilanciu di u disignu, l'espressione di a cità condensata in trè spazii cantunali, per mezu di a custruzione è di u sviluppu urbanu per prumove l'imprese, a perspettiva di a cità è di e persone di u cambiamentu di e città è e caratteristiche urbane è urbane. plegamentu climaticu in cambiu per sprime a capiscitura di u cuncettore di una cità, vede u passatu di a cità di più per vede u so avvene.

Lampada Di Tavulinu

Oplamp

Lampada Di Tavulinu Oplamp comprende un corpu di ceramica è una basa di legnu solidu nantu à quale hè colpu una fonte di luce luminosa. Grazia à a so forma, ottenuta per via di a fusione di trè coni, u corpu di l'Oplamp pò esse rotatu à trè pusizioni distintive chì creanu sferenti tipi di luce: lampada di tavulinu alta cù luce ambientale, lampada di tavulinu bassa cù luce ambientale, o dui luci ambientali. Ogni cunfigurazione di i coni di a lampa permette à almenu unu di i raggi di luce interagisce naturalmente cù i paràmetri architettonici circundanti. Oplamp hè distinatu è artighjanatu artighjanali in Italia.

Lampe Da Tavula Regulabile

Poise

Lampe Da Tavula Regulabile L'apparizione acrobatica di Poise, una lampada da tavulu cuncepita da Robert Dabi di Unform.Studio cambia trà staticu è dinamicu è una postura grande o chjuca. Sicondu a prupurzione trà u so anellu illuminatu è u bracciu chì u tene, si verifica una linea intersecante o tangente à u cerchju. Quandu pusatu nantu à un ripianu più altu, l'anellu puderia riesce u scaffale; o inclinendu l'anellu, puderia tuccà un muru circundante. L'intenzione di sta regolabilità hè di fà participà u pruprietariu in modu creativu è di ghjucà cù a fonte di luce in proporzione à altri oggetti chì a circondanu.

Poster Di Mostra

Optics and Chromatics

Poster Di Mostra U titulu Ottica è Chromatica si riferisce à u dibattitu trà Goethe è Newton nantu à a natura di i culori. Stu dibattitu hè riprisentatu da u scontru di e duie cumpusizioni in forma di lettera: una hè calculata, geometrica, cù cuntorni acuti, l'altra si basa in u ghjocu impressionisticu di ombre colorate. In 2014 stu disignu hà servutu cum'è copertina per i Copertini Artiste Serie Pantone Plus.

Anellu

Gabo

Anellu L'anellu Gabo hè statu creatu per incitarà e persone à riviseghjà a parte ludica di a vita chì hè generalmente persa quandu l'età adulta ghjunghje. U designer hè statu inspiratu da i ricordi di osservà u so figliolu chì ghjucava cù u so cubu magicu culuritu. L'utilizatore pò ghjucà cù l'anellu girendu i dui moduli indipendenti. Facendu questu, i insemi di culore di pietre preziose o a pusizione di i moduli ponu esse abbinati o sbagliatu. Oltre à l'aspettu ghjucatu, l'utilizatori anu a scelta di purtassi un anellu diversu ogni ghjornu.

L'intrattenimentu

Free Estonian

L'intrattenimentu In questa unica opera d'arte, Olga Raag hà adupratu ghjurnali estoni di l'annu quandu a vittura hè stata originariamente prodotta in u 1973. I ghjurnali gialli di a Biblioteca Naziunale sò stati fotografichi, puliti, adattati è editati per esse aduprati annantu à u prugettu. U risultatu finale hè statu stampatu nantu à materiale speciale adupratu per e vitture, chì dura 12 anni, è ci hè vulsutu 24 ore per applicà. L'estone gratis hè una vittura chì atraia l'attenzione, circundendu e persone cun energia positiva è emozioni nostalgiche, zitiddine. Invita curiosità è impegnu da tutti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.