Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Mobili Di Bacinu

Eva

I Mobili Di Bacinu L'ispirazione di u designer hè stata da u disegnu minimu è per aduprà per una funzione tranquilla ma rinfrescante in u spaziu di u bagnu. Nasce da a ricerca di forme architettoniche è di volumi geometrici simplici. La Conca puderia esse un elementu potenziale chì definisce diversi spazii intornu è à u stessu tempu un puntu centru in u spaziu. Hè assai faciule d'utilizà, pulita è durable ancu. Ci hè parechje variazioni cumprese stand alone, pusatu nantu à a banca è muru, è ancu una sola o doppia coleta. E variazioni in u culore (culori RAL) aiutanu à integrà u disignu in u spaziu.

Cuncettu Di Imballaggio

Faberlic Supplements

Cuncettu Di Imballaggio In u mondu mudernu, e persone sò constantemente esposti à l'effetti aggressivi di fatturi negativi esterni. Ecologia cattiva, u ritmu impegnatu di a vita in megalopolisi o stress porta à carichi più elevati nantu à u corpu. Per nurmalizà è migliurà u statu funziunale di u corpu, sò usati supplementi. A metafora principale di stu prughjettu hè diventata u schema di migliurà u benessere di una persona cù l'usu di supplementi. Ancu l'elementu graficu principale repite a forma di a lettera F - a prima lettera in u nome di marca.

Casa

Dezanove

Casa L'ispirazione di l'architettu venne da u boscu rinnuvatu di eucaliptu di e "batee". Queste e plataforme di produzzione di cozelle in estuariu è chì custituiscenu a industria locale assai impurtante in "Ria da Arousa", Spagna. U legnu di Eucaliptu hè adupratu in sti plataformi, è ci sò estensioni di questu arburu in a regione. L'età di u legnu ùn hè micca ammucciatu, è e sfere di facce externe è interni di u legnu sò aduprate per creà sensazioni diverse. A casa prova à piglià prestitu a tradizione di u circondu è a revelà per mezu di a storia narrata in u cuncepimentu è u dettagliu.

Ristorante

Xin Ming Yuen

Ristorante L'entrata hè una sfilata di materiali cuntrastanti, strutture è culori. A zona di ricezione hè un spaziu di cunfortu tranquillu. I mudelli auspiciosi scontranu decorazioni jocu. Dietro si trova una zona di barra dinamica in un cuntestu di riposu. Luci tradiziunali chinois Hui mudellu di luci ledu aghjunghjenu un sensu di futurisimu. U passaghju per un claustru di e tettu delicatu adornatu hè a zona di pranzu. Decoratu cù stampi fiurali, pesci carb, macchine vetrate in rilievo è l'armari antichi armarieri Bai Zi, hè un viaghju visuale per u tempu è e reliquie culturali in moda.

U Spaziu Di Vendita

Portugal Vineyards

U Spaziu Di Vendita U magazinu cuncettu Portugal Vigneti hè u primu magazzinu fisicu per a cumpagnia specializata in vinu in ligna. Situatu adiacente à a sede di a cumpagnia, di fronte à a strada è occupendu 90m2, a tenda hè custituita da un pianu aperto senza partizioni. L'internu hè un spaziu cecamente biancu è minimu cù a circulazione circulare - una tela bianca per u vinu portoghese per brillà è esse affissata. I sacchetti sò sculacciati da i muri in riferimentu à e terrazze di u vinu nantu à una sperienza di vendita immersiva à 360 gradi senza un contatore.

L’Arte

Metamorphosis

L’Arte U situ si trova in a regione Keihin Industriale in a periferia di Tokyo. U fumu chì si cala in modu consistente da i camini di fabbriche industriali pesanti pò riprisentà una maghjina negativa cum'è a contaminazione è u materialisimu. Tuttavia, e fotografiche anu focu annantu à i sfarenti aspetti di e fabbriche di riprisentà a so bellezza funziunale. Durante u ghjornu, i tubi è e strutture creanu mudelli geomettichi cù linee è texturizazioni è scala nantu à e stallazioni resistenti crea un aria di dignità. A notte, i servizii si cambianu in una misteriosa fortezza còsmica quella di i filmi sci-fi in l'anni 80.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.