Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Stand Di Mostra Interattivu Di Desktop

Ubiquitous Stand

Un Stand Di Mostra Interattivu Di Desktop Questa stanza di desktop ubiquitosa hè pensata per interagisce cù e persone cun i sogni di u ghjornu. I buchi sò disposti è additivi aghjunti cù fiori, pirulette, o sugetti chì assimilanu in u so mudellu da diverse orientazioni. A superficia cromata riflette è cambia toni à i sughjetti affissati è e persone interagiscenu cù questu.

Maschera

Billy Julie

Maschera Stu disignu hè ispiratu da una microexpressione. U designer sceglie Billy è Julie per dui tipi di personalità multiple. L'elementi intricati sò creati da l'aghjustamentu parametricu di l'orientazioni di una geometria di scala, basata nantu à una curva imbottitata cù particioni. Cum'è una interfaccia è un interpretu, sta maschera hè creata per fà e persone esaminà a propria cuscenza.

Assistente Di Maquillaje

Eyelash Stand

Assistente Di Maquillaje Stu disignu esplora una metafora di ciglia. U disignatore cunsidereghja a sbulicazione hè una ricerca in l'aspettativa persunale. Crea un stand di eyelash cum'è icona di a vita o una tappa in miniatura di u performance. Sta stazzione simbulizeghja un impegnu reminiscente in a mattina o prima di dorme, mettendu ciglia temporaneamente prima o dopu esse appiicata. Un colpu di ciglia hè un modu per memorizà ciò chì qualcosa di triviale hà cuntribuitu à l'avventura persunale ogni ghjornu.

A Installazione À U Tema

Dancing Cubes

A Installazione À U Tema Stu disignu interagisce cù u sughjettu affissatu da i moduli. Stu stand di tema hè pensatu cun un mecanismu auto-expanditu per cunnette sei o più cubi à una unità scalata in trè direzzione perpendiculare. A cunfigurazione di forma libera cù tacchi face a cunnessione simile à e persone ballate intrecciate. L'urganizazione di i picculi buchi crea una struttura di alloghju per u sughjettu cù pezzi lineari.

A Luce Di Tavulinu

Moon

A Luce Di Tavulinu Questa luce juca un rolu attivu per accumpagnà a ghjente in un spaziu di travagliu da a matina à a notte. Hè statu cuncepitu cù l'omi chì travaglianu in mente. U filu pò esse cunnessu à un urdinatore laptop o un bancu di energia. A forma di a luna era fatta di trè quarti di un cercolu cum'è un icona chì cresce da una maghjina di terrenu fatta di quadru inox. U mudellu di a superficie di a luna ricorda a guida di sbarcu in un prughjettu di u spaziu. U parcorsu pare una scultura in a luce di u ghjornu è un strumentu liggeru chì rende a tensione da u travagliu di notte.

Luci

Louvre

Luci A luce di u Louvre hè una lampa di mesa interattiva ispirata da a luz di u sole greca estiva chì passa facilmente da persiane chjuse da Louvres. Hè custituitu da 20 anelli, 6 di schernu è 14 di Plexiglas, chì cambianu l'ordine cun una manera ghjucativa in modu di trasfurmà a diffusione, u voluminu è l'estetica finale di a luce secondu e preferenze è i bisogni di l'utilizatori. A luce passa à traversu u materiale è provoca diffusioni, cusì nisuna ombre ùn apparisce nantu à sè stessu nè nantu à e superfici intornu à questu. Anelli cù diverse altezze dà l'oppurtunità di cumminazioni interminabile, persunalizazione sicura è cuntrollu tutale di a luce.