Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Piscine

Termalija Family Wellness

E Piscine Termalija Family Wellness hè l'ultimu in a serie di prughjetti chì Enota hà custruitu à Terme Olimia in l'ultimi quinze anni è cunclude a trasfurmazione cumpleta di u complexu spa. Vistutu da distanza, a forma, u culore è a scala di a nova struttura racolta di volumi tetraédrici hè una continuazione di u cluster di l'edificii rurale circundanti, estensivamente visualmente in u core di u cumplessu. U novu tettu agisce cum'è un ombra grande di l'estiu è ùn usurpa micca alcunu di u preziosu spaziu esternu.

A Màquina Automatica Di E Juicer

Toromac

A Màquina Automatica Di E Juicer U Toromac hè apposta cun u so potente aspettu per purtà un novu modu di cunsumà u zuccheru d'aranciu appena sbulicatu. Fattu per l'estrazione massima di u zucchero, hè per ristoranti, caffetterie è supermercati è u so design premium permette una sperienza amichevule à furnisce sapori, salute è igiene. Hà un sistema innovatore chì taglia u fruttu verticalmente è strincia a metà per pressione rotativa. Questu significa chì u massimu rendiment hè ottenutu senza pressione nè toccu u cunchiglia.

Etichetta Di A Biera

Carnetel

Etichetta Di A Biera Un cuncepimentu di l'etichette di birra in stile Art Nouveau. L'etichetta di a biera cuntene ancu assai dettagli nantu à u prucessu di produzione. U disignu si adatta ancu à dui buttigli diversi. Questu pò esse fattu simplice stampendu u disignu in un display à 100 per centu è a dimensione di 70 per centu. L'etichetta hè cunnessa à una basa di dati, chì assicura chì ogni buttiglia riceve un numeru di cumpletu unicu.

Identità Di Marca

BlackDrop

Identità Di Marca Questa hè una Strateġija di Marca persunale è Prughjettu d'Identità. BlackDrop hè una catena di magazzini è di marca chì vende è distribuisce caffè. BlackDrop hè un prughjettu persunale inizialmente sviluppatu per definisce a direzione tonale è creativa per l'impresa creativa freelance persunale. Questa Identità di Marca hè stata creata per u scopu di posizionà Aleks cum'è cunsultante di marca di fiducia in a comunità di iniziu. BlackDrop ferma per una marca di startup scuppiata, cuntempuranea, trasparente chì hà per scopu di diventà una marca senza fine, ricunnoscibile, di l'industria.

A Serie Fotografica

U15

A Serie Fotografica U prughjettu di l'artisti prufiteghja di e caratteristiche di l'edificiu U15 per creà una associazione cù elementi naturali prisenti in l'imaginazione cullettiva. Apprufittendu di a struttura di e custruzzioni è di e so parti, in quantu i so culori è forme, cercanu di evucà in i locu più specifici cum'è a Forest Forest Chine, a American Devil Tower, cum'è icone naturali generichi cum'è cascate, fiumi è piste rocciose. Per accunsentisce una interpretazione diversa in ogni stampa, l'artisti esploranu l'edificiu attraversu un approcciu minimalista, utilizendu diversi anguli è prospettivi.

Cronometru

Argo

Cronometru Argo di Gravithin hè un cronometru chì u so designu hè ispiratu da un sextante. Dispone di un quadru doppiu incisione, dispunibule in dui sfumaturi, Deep Blue è Black Sea, in onore di a mitica aventura Argo nave. U so core batte grazie à un muvimentu svizzeru Ronda 705 di quartz, mentre u vetru di zaffiro è a forte acciaio spazzolata 316L assicureghjanu ancu più resistenza. Hè ancu 5ATM resistente à l'acqua. L'orologio hè dispunibule in trè culori di casu differenti (oru, argentu è neru), duie sfumature di quadrante (Deep Blue è Black Sea) è sei mudelli di cinturione, in dui materiali diffirenti.