Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'arte Fotografica

Forgotten Paris

L'arte Fotografica Parigi scurdata sò ritratti neri è bianchi di i vechji suttani di a capitale francese. Stu disignu hè un repertoriu di posti chì pochi persone cunnoscenu perchè sò illegali è difficili d'accessu. Matthieu Bouvier hà esploratu questi lochi periculosi per dece anni per scopre stu passatu scurdatu.

Cocktail Imballati

Boho Ras

Cocktail Imballati Boho Ras vende cocktail imballati fatti cù i più boni spiriti indiani lucali. U pruduttu porta una vibrazione bohemia, chì capisce u stilisticu artisticu non convenziunale è i visuale di u pruduttu sò u ritrattu astrattu di u bughju chì u cunsumadore riceve dopu bevutu u cocktail. Ha sappiutu perfettamente per uttene u puntu mediu induve Global è Local si riuniscenu, induve si fusionanu per formà una vibe Glocal per u pruduttu. Boho Ras vende spiritui puri in buttigli 200ml è cocktail imballati in flacone da 200 ml è 750 ml.

Podcast

News app

Podcast News hè una applicazione di entrevista per infurmazione audio. Hè ispiratu da u disignu flat di iOS di apple cù illustrazioni per illustrà i blocchi d'infurmazioni. Visualmente u fondu hà un culore turchinu elettricu cum'è una missione per risaltà i blocchi. Ci sò assai pochi elementi grafici, l'ughjettu, di fà l'applicazione faciule d'utilizà senza distrughje l'utilizatore o perde.

L'imballaggio Per L'alimentariu Coreanu

Darin

L'imballaggio Per L'alimentariu Coreanu Darin hè pensatu per liberare i populi moderni da riluttanza à i prudutti alimentari tradiziunali di Corea in a società fatica, caratterizendu una chiarezza semplice, grafica in consegna di pacchetti à i sensibilità di e persone muderne, à u cuntrariu di l'imprese indignate chì sò state aduprate da i tradiziunali negozi coreani di salute. . Tutti i disegni sò fatti da motivi di circulazione di sangue, visualizendu u scopu di furnisce a vitalità è a salute à i 20s è 30s stanchi.

L'animazione 3D

Alignment to Air

L'animazione 3D In quantu à l'animazione di lettera creativa, Jin hà iniziatu cù l'alfabetu A. E, quandu si tratta di u passu di u cuncettu, pruvò di vede umore più vigoru riflettendu à a so filosofia chì hè abbastanza attiva ma chì urganizata in tempu. A strada, hà pigliatu cù e parolle cunflittu currettamente pusendu per a so idea di qualchì manera cum'è l'alinea à l'aria chì hè u tìtulu di stu prughjettu. Cù questu in mente, l'animazione presenta mumenti più precisi è delicati nantu à a prima parola. Per d 'altra banda, questu finisce cun vibe piuttostu flessibile è soltu per manifestà l'ultima lettera.

Web Design È Ux

Si Me Quiero

Web Design È Ux U situ di Sì, Me Quiero hè un spaziu chì aiuta à esse unu stessu. Per fà u prugettu, l'entreviste anu da esse realizatu è u cuntestu suciale è culturale in relazione cù e donne duverebbe esse esploratu; a so prughjezzione in a sucietà è cun sè stessu. Eranu cunclusi chì u web seria un accumpagnamentu è esse realizatu cun un approcciu di aiutà à amassi. In u disignu hè riflettutu simplicità cù tons neutri cù cuntrasti rossi per attirà l'attinzioni nantu à certe azioni, culori di a marca di u libru publicatu da u cliente. L'ispirazione hà venutu da l'arte di u constructivisimu.