Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Foto Per A Rivista Di U Magazinu

TimeFlies

E Foto Per A Rivista Di U Magazinu L'idea principale era di stà fora di a massa di rivista tradiziunali di i clienti. Prima di tuttu, per mezu di a coperta inusual. A copertina frontale di a rivista TimeFlies per a compagnia aerea Nordica presenta un design estonianu contemporaneo, è u titulu di a rivista nantu à a copertina di ogni numaru hè scrittu da l'autore di u travagliu prisentatu. U disignu mudernu è minimalisticu di a rivista copre senza alcune parole supplementari creatività di a nova linea aerea, attrattività di natura estoniana è successu di i ghjovani cuncettori estoni.

E Ricette Digitale Di E Social Media

DIY Spice Blends by Chef Heidi

E Ricette Digitale Di E Social Media Soluzioni Alimentari Unilever hà incaricatu u residente Chef Heidi Heckmann (Chef Regionale di Clienti, Cape Town) per creà 11 ricette uniche Spice Blends usando i Robertsons Spice Range. Comu parte di a nostra "Viaghju, u Vostru Discovertu", l'idea era di creà immagini è disinni unichi chì utilizanu sti ingredienti per una divertente campagna di Facebook. Ogni settimana Chef Heidi è unicu Spice Blends hè statu publicatu cum'è un messagiu di Facebook di canvas ricchi in media. Ognuna di sti ricetti hè ancu dispunibule per u scaricamentu di u iPad nant'à u situ UFS.com.

U Disegnu Di Installazione Artistica

Kasane no Irome - Piling up Colors

U Disegnu Di Installazione Artistica Un disignu d’installazione di Danza Japanese. I giapponesi anu cumpilatu i culori da i tempi antichi per sprimà e cose sacrate. Inoltre, a pilula di u carta cù siluette quadrate hè stata aduprata cum'è una cosa chì rapprisenta a prufundità sacra. Nakamura Kazunobu hà cuncipitu un spaziu chì cambia l'atmosfera cambiando à diversi culori cù un tali quadru "accatastatu" cum'è un mutivu. Pannelli chì volanu in l'aria centrata nantu à i ballerini coprenu u celu sopra u spaziu di scena è rappresentanu l'aspettu di a luce chì passa per u spaziu chì ùn si pò vede senza i pannelli.

Imballaggio Di Rigalu Per I Pasticci

Marais

Imballaggio Di Rigalu Per I Pasticci Imballaggi di rigali per torte (finanziario). L'imagine mostra a casella di taglia 15-pastellu (Dua ottava). Di solitu, i scatuli di rigalu simpricimenti allineanu tutte e torte pulitamente. Tuttavia, e so scatuli di torte imballati individualmente sò diffirenti. si taglianu i costi spustendu solu in un disignu, è in usu di tutte e sei superfici, eranu capaci di ricreà ogni tippu di teclatu. Aduprendu stu disignu, ponu creà alcuna dimensione di tastiera, da tastieri chjuchi, à pianoforte grandi 88 chjave, è ancu più grande. Per esempiu, per una ottava di chjavi 13 usanu 8 torte. È un pianoforte 88-chjave seria una scatula rigalu di 52 torte.

L'identità Di Marca

SioZEN

L'identità Di Marca Siozen introduci un novu rivoluzionariu sistema d'igiene d'alt livellu chì trasforma unicamente e vostre superfici di spaziu, mani è aria in un putente sistema di difesa di inquinamentu microbicu / tossicu. I metudi di custruzzione muderni sò assai belli per furnisceci una migliore efficienza energetica è cunfortu, ma chì venenu à un prezzu. Strutture più strette è senza draft contribuiscenu à a creazione di innumerevoli contaminanti. Ancu se u sistema di ventilazione di l'edificiu hè cuncepitu è currettamente mantinutu, a contaminazione interna resta un prublema seria. Sò necessarii novi approcci.

Imballaggio

The Fruits Toilet Paper

Imballaggio Parechje cumpagnie è magazzini in tuttu u Giappone danu un rollu di carta igienica à i clienti cum'è un rigalu novità per mustrà a so apprezzazione. U Fruttu di carta igienica hè stata cuncepitu per incrucià i clienti cù u so stile cute, perfettu per tali occasioni. Ci hè 4 disinni per sceglie da Kiwi, Strawberry, Watermelon è Orange. Dapoi l'annunziu di u disignu è a liberazione di u pruduttu, hè statu introduttu in più di 50 media cumpresi stazioni TV, riviste è siti web, in 23 cità in 19 paesi.