Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cancelleria

commod – Feines in Holz

Cancelleria U "commod" hè specializatu in u travagliu interiore. Fidelu à u mottu "materie prime di legno" a cumpagnia realizeghja prughjetti residenziali particulari altamente esclusivi. A cancelleria avia da scuntrà sta dumanda. Un layout riduce ma ghjucatu hè statu rializatu aduprendu un culore soprattuttu blended. A cancelleria riflette l’stile di l’impresa è ancu a so ideologia per aduprà solu u materiale più preziosu: U documentu hè fattu di 100 per centu di cuttone, i buste di vera vernice in legnu. I cartoli di cummerciale "incarnanu" u slogan di e cumpagnie creendu una stanza in 3 dimensioni chì cuntene prudutti tipici in legno.

Mobili Organici È Scultura

pattern of tree

Mobili Organici È Scultura Una proposizione di partizione chì utilizanu inefficace parti di conifere; vale à dì a parte slender di a mità superiore di u troncu è a parte in forma irregulare di e radiche. Aghju attentu à l'anelli organici annuali. I trasfurmazioni organichi di u partitu anu creatu un ritmu còmode in un spaziu inorganicu. Cù i prudutti nati da stu ciculu di materiale, direzzione spaziale organica diventa una pussibilità per u cunsumadore. Inoltre, l'unicità di ogni pruduttu li dà un valore assai più altu.

Collezione Di Maquillaje

Kjaer Weis

Collezione Di Maquillaje U disignu di a linea cosmetica Kjaer Weis distilla i fundamenti di u maquillu di e donne in i so trè settori essenziali d'applicazione: labbra, masticazioni è occhi. Avemu cuncepitu i compacti in forma di riflettendu e caratteristiche da esse aduprate per rinfurzà: slim è longu per e labbre, grande è quadratu per i gomi, picculi è tondi per l'ochji. Tangibile, i compacchi girendu si apre cù un muvimentu laterale innovativu, spaventendu cum'è l'ale di una farfalla. Completamente ricaricabili, sti cumpatti sò cunzervati apposta cà riciclati.

A Marca Di Ricerca

Pain and Suffering

A Marca Di Ricerca Stu disignu esplora u soffrenu in sferenti strati: filosoficu, suciale, medico è scientificu. Da u mo puntu di vista persunale chì u soffrenu è u dulore vene in parechje facce è forme, filosòficu è scientificu, aghju sceltu l'umanizazione di u soffrenu è u dulore cum'è a mo basa. Studiai l'analogie trà a natura simbiotica è a simbiotica in e relazioni umane è da questa ricerca aghju creatu caratteri chì ripresentanu visualmente e relazioni simbiotiche trà u soffrenu è u suffrentu è trà u dolore è quellu di u dulore. Stu disignu hè un esperimentu è u visore hè u sughjettu.

L'arte Digitale

Surface

L'arte Digitale A natura etereale di u pezzu dà nasce à qualcosa tangibile. L'idea vene da l'usu di l'acqua cum'è un elementu per trasmette u cuncettu di staghjanu è esse una superficie. U designer t'hà una fascinazione per diventà e nostre identità è u rolu di quelli chì ci circundanu anu in questu prucessu. Per ellu, avemu "superficia" quandu mostra qualcosa di noi stessi.

A Topografia Artificiale

Artificial Topography

A Topografia Artificiale Grande Mobiliare Cum'è Una Caverna Questa hè a prughjettu premiata vincitu u Grand Prize of Art in Container International Competition. A mo idea hè di scavà u vulume in un containeru per custruisce u spaziu amorfu cum'è una grotta. Hè fattu di solu materiale plastico. Circa 1000 fogli di u materiale plasticu dolce di 10 mm di grossità sò stati tagliati in forma di linia di cuntorno è sò stati laminati cum'è strata. Questa ùn hè micca solu arte ma ancu grandi mobili. Perchè tutte e porzioni sò mulluti cum'è un sofà, è a persona chì entra in questu spaziu pò rilassate truvandu u locu adattatu per a forma di u so propiu corpu.