Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Pranzu È Travagliu

Eatime Space

Pranzu È Travagliu Tutti l'omu anu u dirittu di esse ligati cù u tempu è a memoria. A parola Eatime sona à u tempu in cinese. U spaziu Eatime offre lochi per animà a ghjente à manghjà, à travaglià, è à ricurdà in pace. U cuncettu di tempu interagisce cun l'attellu strettamente, chì hà vistu testimunianze di i cambiamenti cù u tempu passa. Nantu à u stilu di l'attellu, u disignu include a struttura di l'industria è l'ambiente cum'è elementi di basi per custruisce spaziu. Eatime rende un omagiu à a forma più pura di u cuncepimentu apprufittendu sottumessu l'elementi chì si prestanu à a dicurazione prima è finita.

Vetru Cumerciu

FVB

Vetru Cumerciu A buttrega di vetru prova di creà un spaziu unicu. usendu un bonu usu di maglie expandite cù sfarenti dimensioni di buchi attraversu a ricombinazione è a stratificazione e applicandoli da un muru architettonicu à u soffittu interiore, a caratteristica di a lente còncava hè mostrata- effetti sferenti di liberazione è di vaguità. Cù l'applicazione di lenti còncave cù a varietà d'angle, effetti torciati è inclinati di l'imàgini sò prisentati nantu à u designu di u tettu è l'armadie di mostra. A pruprietà di lente convexa, chì cambia e dimensioni di l'uggetti à vuluntà, hè spressu nantu à u muru di mostra.

Villa

Shang Hai

Villa A villa s'inspirava in u film The Great Gatsby, perchè u patrone maschile hè ancu in l'industria finanziaria, è l'hostess piace l'anzianu stile Art Deco di Shanghai di l'anni 1930. Dopu chì i Disegnaturi anu studiatu a facciata di l'edificiu, anu rializatu chì avia ancu un stile Art Deco. Hanu creatu un spaziu unicu chì si adatta à u stile di Art Deco preferitu di u pruprietariu 1930 è in linea cù i stili di vita cuntempuranei. Per mantene a coherenza di u spaziu, anu sceltu certi mobili, lampade è accessori francesi cuncepiti in l’anni 1930.

Villa

One Jiyang Lake

Villa Questa hè una villa privata situata in u Sud di Cina, induve i designatori piglianu in pratica a teoria di u Buddhismu Zen per realizà u disignu. Abbandunendu l'inutile, è l'usu di materiali naturali, intuitivi è metudi di cuncezzione cuncisi, i designatori anu creatu un spaziu di vita orientale contemporaneo simplici, tranquillu è cunfortu. U confortu spaziu di vita orientale cuntempuraniu utilizeghja u listessu linguaghju simplice di designu cum'è i mobuli italiani moderni d'alta qualità per u spaziu interiore.

E Clinica Di Bellezza Medicale

Chun Shi

E Clinica Di Bellezza Medicale U cuncettu di disignu daretu à stu prughjettu hè "una clinica sfarente di una clinica" è era ispiratu da alcune piccule ma belle galerie d'arte, è i designatori speranu chì sta clinica medica hà temperamentu di una galleria. In questu modu l'invitati ponu sentenu a bellezza elegante è una atmosfera rilassata, micca un ambiente clinicu stressante. Anu aghjuntu un canopy à l'entrata è una piscina di margine infinita. A piscina cunnetta visualmente cù u lagu è riflette l'architettura è a luce di u ghjornu, attraendu ospiti.

Sala D'affari

Rublev

Sala D'affari U disignu di u salone hè ispiratu da u constructivisimu russu, a Torre Tatlin, è a cultura russa. E torrette in forma di unione sò aduprate cum'è oculisti in u salottu, questu per creà diversi spazii in u salottu cum'è un certu tipu di zonazione. Per via di e cupole in forma tonda, u salone hè una zona confortable cù diverse zone per una capacità tutale di 460 posti. A zona hè vista prima cù sfarenti tippi di posti, per manghjà; travagliendu; cunfortu è rilassante. I cupuli di luci tondi situati in u tettu ondulatu hà una luminosità dinamica chì cambia durante u ghjornu.