Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'uffiziu

Dunyue

L'uffiziu Durante u processu di conversazione, i cuncettori permettenu di cuncepisce micca solu a divisione spaziale di l'internu ma una cunnessione di a cità / spaziu / persone inseme, in modu chì l'ambiente è u spaziu di pocu livellu ùn anu micca cunflittu in a cità, u ghjornu hè un Facciata ammucciata in carrughju, notte. Dopu diventa una luminaria di vetru in una cità.

Sala Da Pranzu

Elizabeth's Tree House

Sala Da Pranzu Una dimostrazione di u rolu di l'architettura in u prucessu di guariscenza, Elizabeth's Tree House hè un novu pavimentu per pranzi per i campi terapeutichi in Kildare. U sirvimentu di i zitelli chì si recuperanu da malatie gravi u spaziu forma una oasi di legnu in u locu di una furesta di quercia. Un sistema di diagonale di legnu dinamicu ma funziunale cumprendi un tettu espressivu, un estensivo vetro, è un rivestimentu di larice coloratu, chì creanu un spazi interni di cucina chì formanu un dialogu cù u lagu è a furesta circundante. Una cunnessione prufonda cù a natura à ogni livellu prumove u cunfortu, rilassamentu, curazione è incantesimu di l'utilizatori.

U Spaziu Multi Cummerciale

La Moitie

U Spaziu Multi Cummerciale U nome di u prugettu La Moitie deriva da a traduzzione in francese di a mità, è u disignu riflette bè à l'equilibriu chì hè stata colpita trà elementi opposti: quadratu è cerculu, chjaru è scuru. Datu u spaziu limitatu, a squadra hà cercatu di stabilisce sia una cunnessione sia una divisione trà i dui spazii di vendita separati per via di l'applicazione di dui culori opposti. Mentre u cunfini trà i spazii rosa è neru hè chjaru ancu sfocatu à diverse prospettive. Una scala spirale, a mità rosa è a mità nera, hè situata in u centru di a tenda è furnisce.

U Centru Di Bellezza Medica

LaPuro

U Centru Di Bellezza Medica U disignu hè più cà una bona estetica. Hè u modu chì u spaziu hè adupratu. U centru medicu integrava forma è funzione cum'è unu. Comprendendu e dumande di l'utilizatori è dà una sperienza di tutti i tocchi suttili in l'ambienti circundante chì si sentenu allevatu è genuumente cura. U disignu è u novu sistema tecnulugicu furnisce soluzioni à l'utilizatore è faciule da gestisce. In cunsiderà a salute, u benessere è a medicina, u centru adopta materiale ecologicamente sostenibili è monitorizza u prucessu di custruzione. Tutti l'elementi sò integrati in u disignu induve hè veramente adattatu per l'utilizatori.

U Disignu Di L'architettura In Casa

Bienville

U Disignu Di L'architettura In Casa A logistica di sta famiglia di travagliatoghji ci hà bisognu di esse in casa per longu periodi, chì in più di u travagliu è di a scola sò diventati perturbanti per a so benessere. Anu cuminciatu à cuntemplazione, cum'è parechje famiglie, sia una mossa in i periferi, scambià a prossimità di servizii di a cità per un curru più grande per aumentà l'accessu all'apertu era necessariu. Invece di alluntanassi, anu decisu di custruisce una nova casa chì puderia riconsiderà e limitazioni di a vita di a casa interna nantu à un picculu terrenu urbanu. U principiu organizzatore di u prugettu era di creà un accessu più esternu da e spazii cumuni possibili.

Cappella Di Nozze

Cloud of Luster

Cappella Di Nozze The Cloud of Luster hè una cappella di nozze situata à l'internu di una sala di cerimonia di nozze in a cità di Himeji, in Giappone. U disignu prova di traduce u spiritu mudernu di cerimonia di matrimoni in spazio fisicu. A cappella hè tutta bianca, una forma di nuvola avvolta quasi interamente in vetru curvatu aprendu versu u giardinu è u bacinu d'acqua circondu. E colonne sò cumprese in capitale iperboleicu cum'è capi chì li cunghjettenu bè cù u tettu minimalistu. U zoccu di a cappella da u latu di u bacinu hè una curva iperbolica chì permette a struttura sana per apparisce cum'è flottendu sopra l'acqua è accentuate a so ligerezza.