Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Strumentu Di Sicurità

G2 Face Recognition

Strumentu Di Sicurità alta qualità di materiali è simplicità di designu facenu chì questu dispositivu di ricunniscenza di facciata di sicurità sia fantastico, elegante è robustu. Tecnulugia avanzata dentru per fàla una di e più veloci in u mondu è assai precisa, nimu pò ingannà u so algoritmu. U pruduttu à prova d'acqua cun l'atmosfera hà purtatu una luminezza nantu à a parte posteriore per creà un umore ambientale ancu in l'uffiziu più fretu. A dimensione compacte face a pusizione in ogni locu è a forma permettenu di esse posizionata horizontale o verticalmente.

Mobili Evolutivi

dotdotdot.frame

Mobili Evolutivi E case sò diventate più chjucchi, per quessa anu bisognu di mobili ligeri chì sò versatili. U Dotdotdot.Frame hè u primu sistema mobili persunalizabile nantu à u mercatu. Efficace è compattu, u quadru pò esse fissu à u muru o appughjatu à ellu per fà un piazzamentu faciule intornu à a casa. È a so customizabilità vene da i fochi 96 è una gamma crescente di accessori per fissa in elli. Utilizate unu o unite parechji sistemi inseme cum'ellu hè necessariu - ci hè una combinazione infinita disponibile.

U Sistema Di Classificazione Di I Rifiuti Riciclabile

Spider Bin

U Sistema Di Classificazione Di I Rifiuti Riciclabile Spider bin hè una soluzione universale è ecunomica per sortà materiali riciclabili. Un gruppu di binetti pop-up hè creatu per casa, uffiziu o outdoor. Un articulu hà duie parte di basa: un quadru è un saccu. Hè facilmente trasferitu da un locu à l'altru, convenientu per trasportà è almacenà, perchè pò esse flat quandu in usu. I cumpratori ordinanu una spider bin in linea induve puderanu sceglie a taglia, u numeru di Spider Bins è u tipu di saccu sicondu i so bisogni.

U Moldu Di Ghiaccio

Icy Galaxy

U Moldu Di Ghiaccio A natura hè stata sempre una di e più impurtanti fonti d'ispirazione per i designatori. L'idea hè vinuta à i menti di i cuncettori videndu à u spaziu è l'imaghjini di a Milk Way Galaxy.L'aspettu più impurtante di sta cuncepzione era di creà una forma unica. Parechji disegni chì sò in u mercatu si focalizeghjanu à fà u ghjacciu più chjaru ma in questu cuncepimentu presentatu, i designatori sò intenzionalmente focalizati in e forme chì sò fatte da i minerali mentre chì l'acqua diventa in ghiaccio, per esse più chjaru chì i disignatori trasformanu un difettu naturale in un bellu effettu. Stu disignu crea una forma sferica spirali.

U Parcheghju In Bicicletta Trasfurmativa

Smartstreets-Cyclepark™

U Parcheghju In Bicicletta Trasfurmativa Smartstreets-Cyclepark hè una stazione versatile è simplificata di parcheggiamentu bicicletta per duie biciclette chì accade in pochi minuti per permette una migliione rapida di e stazioni di parchezza in bicicletta in i urbani senza aghjustà a scena di strada. L'attrezzamentu aiuta à riduce u furtu di bicicletta è ponu esse stallati ancu nantu à i strade più strette, liberando un novu valore da l'infrastruttura esistente. Hè fatta di acciaio inossidabile l'equipazione pò esse un culore RAL assuciatu è marcatu per l'Autorità Locali o i patrocinatori. Pò esse adupratu ancu per aiutà à identificà e rotte di Ciclette. Pò esse cunfiguratu per adatta à qualsiasi taglia o stile di colonna.

Scala

U Step

Scala A scala U Step hè furmata da intercalendu dui pezzi di profili quadrati in forma di u cù dimensioni diverse. In questu modu, a scala diventa autoportante sempre chì e dimensioni ùn superanu u limitu. A preparazione in anticipu di questi pezzi furnisce cunvenzione di assemblea. L'imballazione è u trasportu di questi pezzi dritti sò ancu simplificati assai.