Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Coltelli

Ingrede Set

Coltelli U set di cuttuni Ingrede hè distinatu da sprimesi a necessità di perfezione in a vita quotidiana. Puzza di furchetta, cucchiara è cutteru appiccicatu cù magneti. I cuttuli si trovanu verticalmente è creanu armunia à u tavulinu. Forme matematiche permessi di custruisce una forma fluida chì hè custituita da trè pezzi diversi. Stu approcciu crea novi pussibulità chì ponu esse appiicati à parechji prudutti diffirenti cum'è i tavulini è altre cuncepimentu di utensili.

Apertore Di Carta

Memento

Apertore Di Carta Tuttu cumencia cù ringraziu. Una seria di aperturi di lettere chì riflette l'occupazioni: Memento ùn hè micca solu un inseme di arnesi, ma ancu una serie di oggetti chì esprimenu a gratitudine è i sentimenti di l'utente. A traversu a semantica di u produttu è l'imàgine simplici di sferenti professioni, i disegni è e manere uniche chì ogni pezzu Memento hè utilizatu dà à l'utente diverse sperienze di cori.

Poltrona

Osker

Poltrona Osker vi invita immediatamente à pusà è rilassate. Questa poltru hà un disignu assai pronunzianu è curvatu chì furnisce caratteristiche distintive, cume menuiserie in legno perfettamente artigianali, braccioli di pelle è cuscini. I parechji dittagli è l'usu di materiali d'alta qualità: u cuir è u lignu solidu guarantiscenu un disignu cuntempuraniu è atemporal.

I Mobili Di Bacinu

Eva

I Mobili Di Bacinu L'ispirazione di u designer hè stata da u disegnu minimu è per aduprà per una funzione tranquilla ma rinfrescante in u spaziu di u bagnu. Nasce da a ricerca di forme architettoniche è di volumi geometrici simplici. La Conca puderia esse un elementu potenziale chì definisce diversi spazii intornu è à u stessu tempu un puntu centru in u spaziu. Hè assai faciule d'utilizà, pulita è durable ancu. Ci hè parechje variazioni cumprese stand alone, pusatu nantu à a banca è muru, è ancu una sola o doppia coleta. E variazioni in u culore (culori RAL) aiutanu à integrà u disignu in u spaziu.

Lampada Di Tavulinu

Oplamp

Lampada Di Tavulinu Oplamp comprende un corpu di ceramica è una basa di legnu solidu nantu à quale hè colpu una fonte di luce luminosa. Grazia à a so forma, ottenuta per via di a fusione di trè coni, u corpu di l'Oplamp pò esse rotatu à trè pusizioni distintive chì creanu sferenti tipi di luce: lampada di tavulinu alta cù luce ambientale, lampada di tavulinu bassa cù luce ambientale, o dui luci ambientali. Ogni cunfigurazione di i coni di a lampa permette à almenu unu di i raggi di luce interagisce naturalmente cù i paràmetri architettonici circundanti. Oplamp hè distinatu è artighjanatu artighjanali in Italia.

Lampe Da Tavula Regulabile

Poise

Lampe Da Tavula Regulabile L'apparizione acrobatica di Poise, una lampada da tavulu cuncepita da Robert Dabi di Unform.Studio cambia trà staticu è dinamicu è una postura grande o chjuca. Sicondu a prupurzione trà u so anellu illuminatu è u bracciu chì u tene, si verifica una linea intersecante o tangente à u cerchju. Quandu pusatu nantu à un ripianu più altu, l'anellu puderia riesce u scaffale; o inclinendu l'anellu, puderia tuccà un muru circundante. L'intenzione di sta regolabilità hè di fà participà u pruprietariu in modu creativu è di ghjucà cù a fonte di luce in proporzione à altri oggetti chì a circondanu.