Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mostra

City Details

Mostra A vitrina di e soluzioni di cuncepimentu per elementi di paisaghjule Dettagli di a cità si sò tenuti da 3 à ottobre di u 5 di 2019 à Mosca. I cuncetti avanzati d'elementi hardscape, sport è ghjochi, soluzioni d'illuminazione è oggetti d'arte urbane funzionali sò stati prisentati nantu à una superficie di 15 000 metri quadrati. Una soluzione innovativa hè stata aduprata per urganizà l'area di mostra, induve invece ancu di fila di cabine d'espositore hè statu custruitu u mudellu in miniatura di a città di u travagliu cù tutti i cumpunenti specifichi, cum'è: a piazza di a cità, strade, un giardinu publicu.

Nome di u prugettu : City Details, Nome di i disignuri : ANO Moy Rayon Team, U nome di u cliente : АНО "Мой район"/ANO "Moy rayon".

City Details Mostra

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.