Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Hotel

Aoxin Holiday

Hotel L'hotel hè situatu in Luzhou, Pruvincia di Sichuan, una cità assai cunnisciuta per u so vinu, chì u so designu hè ispiratu da a caverna vitivinica locale, un spaziu chì evoca una forte vulintà di esplurà. U lobby hè a ricustruzione di a caverna naturale, chì a sua cunnessione visuale estesa u cuncettu di a caverna è a trama urbana lucale à l'hotel internu, furmendu cusì un purtadore culturale distintivo. Valutemu u sentimentu di u passageru quandu dorme in hotel, è spergu ancu chì a trama di u materiale è ancu l'atmosfera creata pò esse percepita in un livellu più profundo.

Nome di u prugettu : Aoxin Holiday, Nome di i disignuri : Shaun Lee, U nome di u cliente : ADDDESIGN Co., Ltd..

Aoxin Holiday Hotel

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.