Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Centru Di Vendita

Shuimolanting

U Centru Di Vendita U stilu cinese di stu casu adopta a petra rossa di u caffè scuru nantu à u mercatu è u biancu di l'illuminazione naturale di a finestra di a terra, formanu un cuntrastu trà a luce è l'ombra, u virtuale è u veru. I griglie virtuali è di legnu in alluminiu, i pezzi di foglia di loto di cobre in u locu scenicu di l'acqua, è l'arte d'installazione di struttura di caratteri chinesi in l'area di restu sò u puntu di u tribunale "orchidea di tinta"; casu. In particulare, l'usu di novi materiali di viruela, in u normale urientale straordinaria, ma ancu arruvinà in modu ingeniosu u costu di a superficia.

Nome di u prugettu : Shuimolanting, Nome di i disignuri : Zhoumin Wei, U nome di u cliente : Hefei Wanling Architectural Decoration Design Engineering Co.,LTD..

Shuimolanting U Centru Di Vendita

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.