Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Club Di I Zitelli

Meland

U Club Di I Zitelli U prugettu tutale hà cumpritatu l'eccellente espressione di u tema di u parcorsu interiore di u genitori-zitellu, chì mostra un altu gradu di cumplessità è di cuerenza in a simplificazione è a narrativa spaziale. U disegnu di linea sottile cunnessione sfere di e funziunalità è realizà a raziunalità di i flussu di i visitatori. A narrazione di u spaziu, à u turnu, cunnetta spazii sferenti per mezu di una trama cumpletu è porta à i cunsumatori à sperimentà u maravigliu viaghju di l'interazzione genitori-zitellu.

Nome di u prugettu : Meland, Nome di i disignuri : Li Xiang, U nome di u cliente : X+Living.

Meland U Club Di I Zitelli

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.