Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Sofa

Shell

U Sofa U sofà Shell apparsu cum'è una cumminazione di contorni di cunchiglia di mare è tendenzi di a moda in imitazione di a tecnulugia di exoscheletu è di stampa 3D. L'obiettivu era di creà un sofa cun l'effettu di l'illusione ottica. It duvia esse i mobili luce è aria chì ponu esse aduprati sia in casa sia à l'esternu. Per ottene l'effettu di ligerezza hè stata aduprata una tela di cordone di nylon. Cusì a durezza di a carcassa hè equilibrata da u tissutu è a dulcezza di e linee di siluette. Una basa rigida sottu a seccione di u cantone di u sediu pò esse aduprata cum'è tavuletti laterali è sedie sopravillate mossi è cuscini finiscenu a cumpusizioni.

Nome di u prugettu : Shell, Nome di i disignuri : Natalia Komarova, U nome di u cliente : Alter Ego Studio.

Shell U Sofa

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.