Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu Strutturale

Spatial

Anellu Strutturale U disignu incorpora una struttura metallica in u quadru in u quale u druzy hè tenutu di manera chì si mette enfasi sia in a petra sia in a struttura di u quadru metallicu. A struttura hè abbastanza aperta è assicura chì a petra hè a stella di u disignu. A forma irregulare di u druzy è i boli di metalli chì tenenu a struttura aghjunghjenu un pocu di dulcezza à u disignu. Hè grassu, edgy è wearable.

Nome di u prugettu : Spatial, Nome di i disignuri : Harsha Ambady, U nome di u cliente : Kaashi Jewels.

Spatial Anellu Strutturale

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.