Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Collarini È Colline

Ocean Waves

Collarini È Colline U collarinu d'olive oceaniche hè un bellu pezzu di ghjuvelli cuntempuranei. L'ispirazione fundamentale di u disignu hè l'oceanu. L'estensione, a vitalità è a purezza sò l'elementi chjave prughjettati in u collarè. U designer hà utilizatu un bonu equilibriu di turchinu è biancu per prisentà una visione di splende ondate di l'oceanu. Hè fattu in oru biancu 18K è stampatu cù diamanti è zafiro blu. U collarè hè abbastanza grande ma delicate. Hè pensatu per cuncurdà tutte e forme di vestiti, ma hè più adattatu per esse assuciatu cù un collu chì ùn si spenderanu.

Nome di u prugettu : Ocean Waves, Nome di i disignuri : Rajashri Parashar, U nome di u cliente : Rajashri Parashar.

Ocean Waves Collarini È Colline

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.