Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Calendariu

NISSAN Calendar 2013

Calendariu Ogni annu Nissan produce un calendariu sottu u tema di a so marca di marca "Eccitazione sfarente di qualsiasi altru". A versione di l'annu 2013 hè chjuche d'idee è idee uniche in apertura è u risultatu di a cullaburazione cun un artista di pittura di ballu "SAORI KANDA". Tutte l'imàgine in calendariu sò l'opere di SAORI KANDA u pittore di ballu. Ella hà incarnatu l'ispirazione datu da u veiculu di Nissan in i so quadri chì sò stati direttamente disegnati nantu à una cortina horizontale posti in u studio.

Nome di u prugettu : NISSAN Calendar 2013, Nome di i disignuri : E-graphics communications, U nome di u cliente : NISSAN MOTOR CO.,LTD.

NISSAN Calendar 2013 Calendariu

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.