Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ceramica

inci

Ceramica Un spechju di Eleganza; Inci riflette a bellezza di una perla cù opzioni neru è biancu è hè a scelta bona per quelli chì vulianu riflette a nobiltà è l'eleganza à i spazi. I linii Inci sò pruduciuti in dimensioni di 30 x 80 cm è portanu a classità bianca è nera à i spazii viventi. Produttu cù l'impresa di stampa digitale, un cuncepimentu tridimensionale.

Nome di u prugettu : inci, Nome di i disignuri : Bien Seramik Design Team, U nome di u cliente : BİEN SERAMİK SAN.VE TİC.A.Ş..

inci Ceramica

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.