Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Cinema

Wuhan Pixel Box Cinema

U Cinema "Pixel" hè l'elementu basicu di l'imaghjini, u designer explora a relazione di muvimentu è pixel per diventà u tema di stu disignu. "Pixel" hè appiicatu in diverse aree di u cinema. U salone di l'uffiziu boxing accoglie un tremendu envelope curvatu furmatu da più di 6000 pezzi di pannelli d'acciaio inox. U muru di a visualizazione di e funzioni hè adornatu cù una quantità enorme di strisce quadrate spuntate da u muru prisenta u nome glamoroso di cinema. Dentru stu cinema, ognunu averebbe gudiri di a grande atmosfera di u mondu digitale generatu da a cuesione di tutti l'elementi "Pixel".

Nome di u prugettu : Wuhan Pixel Box Cinema, Nome di i disignuri : Ajax Law, U nome di u cliente : Hubei Xiang Sheng & Insun Entertainment Co. Ltd..

Wuhan Pixel Box Cinema U Cinema

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.