Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Agenza Immubiliaria

The Float

Agenza Immubiliaria Prughjettemu architettura, interiore è paisaghju in stu prughjettu. U casu hè una "Agenzia di l'immubiliare", u nome di l'immubiliariu hè [Sky villa], dunque cuncepisce u cuncettu cun u nome di u casu cum'è puntu di partenza. È u prughjettu si trova in u centru di Xiamen, e cundizioni intornu à a basa ùn sò sfavore, ci sò appartamenti antichi è situ di custruzione, in fronte hè una scola, ùn ci hè nessun paisaghju circundatu. In fin di contu, cù u cuncettu di [Float], tira u centru di vendita à una altezza di 2F, è crea un paisaghju propiu, una piscina à u nivellu di pila, cusì u centru di vendita li piace fluttuà in l'acqua, è i visitatori traversanu grandi ettari. di stagnu, è attraversu u pianu di l'uffiziu di vendita, camminate finu à e scale laterali è cullate à u salone di vendita. A custruzzione hè struttura in acciaio, u disignu di l'edificiu è u disignu interiore cercanu l'integrazione è l'unità in tecnica.

Nome di u prugettu : The Float, Nome di i disignuri : Kris Lin, U nome di u cliente : YONG NIAN Real Estate Development Company Limited.

The Float Agenza Immubiliaria

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.