Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Medaglie Di U Corridore

Riga marathon 2020

E Medaglie Di U Corridore A medaglia di 30 anniversariu di u Corsu Internaziunale di Maratona di Riga hà una forma simbolica chì culliga i dui ponti. L'imaghjini infinitamente cuntinui rapprisintati da a superficia curva 3D hè cuncepitu in cinque dimensioni secondu u chilometru di a medaglia, cum'è a maratona completa è a meza maratona. A finitura hè bronzu matte, è a parte posteriore di a medaglia hè incisa cù u nome di u torneu è u chilometru. A cinta hè cumpostu di i culori di a cità di Riga, cù gradazioni è mudelli tradiziunali di Lettone in mudelli contemporanei.

U Prugramma Di Avvenimenti Di Disignu

Russian Design Pavilion

U Prugramma Di Avvenimenti Di Disignu esibizioni, cuncorsi di disignu, workshop, consultori di disignu educativu è prughjetti di pubblicazione chì vogliu prumove disignuri è marche russe à l'estero. E nostre attività stimulanu i cuncettori parlanti russi per perfezzionà e cunniscenze è e so cumpetenze per via di prughjetti internaziunali è l'aiutanu à capisce u so rolu in a cumunità di cuncepimentu, cumu per prumove e rende i so prudutti cumpetitivi, è creanu veri innovazioni.

Strumentu Educativu È Di Furmazione

Corporate Mandala

Strumentu Educativu È Di Furmazione Mandala corporativu hè una nova strumentu educativa è di furmazione. Hè una integrazione innovativa è unica di u principiu di a mandala antica è l'identità corporativa cuncipita per spinta u travagliu in squadra è a cumpetenza generale di l'affari. Inoltre hè un novu elementu di l'identità corporativa di a cumpagnia. A mandala corporativa hè una attività di gruppu per a squadra o attività individuale per u manager. Hè creatu specificamente per cumpagnia particulare è hè culuritu per squadra o per individuale in modu liberu è intuittivu induve tutti ponu sceglie qualsiasi culore o campu.

U Detettore Portatile Di Difetti Ultrasonici Portable

Prisma

U Detettore Portatile Di Difetti Ultrasonici Portable Prisma hè pensatu per testi di materiale micca invasivu in ambienti più estremi. Hè u primu detettore per incorpore imagine avanzata in tempu reale è scansione 3D, facendu assai più faciule l'interpretazione di difetti, riducendu u tempu tecnicu in situ. Cù un chjusu praticamenti indestructibile è un modu di spezzione multipli unicu, Prisma pò copre tutte e applicazioni di prova, da pipeline d'oliu à cumpunenti aerospaziale. Hè u primu detector cù registrazione di dati integrali, è generazione automatica di rapporti PDF. A cunnessione wireless è Ethernet permette chì l'unità sia facilmente aghjurnata o diagnosticata.

U Sistema Di Purificazione D'acqua Di Laboratori

Purelab Chorus

U Sistema Di Purificazione D'acqua Di Laboratori Purulab Chorus hè u primu sistema di purificazione modulare d'acqua cuncepitu per adattà à e bisogni individuale di u laboratoriu è di u spaziu. Fornisce tutti i gradi di acqua purificata, furnisce una soluzione scalabile, flexible è persunalizata. Elementi modulari ponu esse distribuiti in tuttu u laboratoriu o cunnessi l'altri in un furmatu di torre unica, minimizendu a impronta di u sistema. I cuntrolli Haptic offrenu un flussu di dispensazione altamente cuntrullabile, mentre un halo di luce indica u statu di Chorus. A nova tecnulugia face Chorus u sistema più avanzatu dispunibule, riducendu l'impattu ambientale è u costu di gestione.

U Spaziu Introduttivu Per A Fiera Di Vigilanza

Salon de TE

U Spaziu Introduttivu Per A Fiera Di Vigilanza Hè necessariu un disignu spaziale introduttivu di 1900m2, prima chì i visitori anu esploratu i 145 marchi internazionali di watch in u Salone di TE. Per catturà l'imaginazione di u visitore di u lussu di vita di lussu è di u romance, un "Viaghju di Trenu Deluxe" hè statu sviluppatu cum'è u cuncettu principale. Per creà drammatizazioni u cuncorsu di ricezione hè stata cunvertita in un tema di stazione di ghjornu juxtaposatu cù a scena di a sera di a piattaforma di treni di sera di sala interna cù finestre di carri di treni di dimensioni di vita chì emettenu visuale di storia. Infine, un palazzu multi-funziunale cù una tappa si apre versu i vari vitrini di marca.