Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Macchina Di Tè Completamente Automatica

Tesera

Macchina Di Tè Completamente Automatica U Tesera completamente automaticu simplifica u prucessu di preparazione di tè è stabilisce un stadiu atmosfericu per a fabricazione di u tè. U tè soltu hè coltu in Vasi spiciali in u quali, unicamente, u tempu di cervecita, a temperatura di l'acqua è a quantità di tè ponu esse regulati individualmente. A màquina ricunnosce questi paràmetri è prepara u tè perfettu cumpritamenti automaticamente in a camera di vetro trasparente. Una volta chì u tè hè stata versata, un prucessu di pulizia automaticu si trova. Un tavulu integratu pò esse prubilatu per serve è ancu usatu cum'è un picculu stufa. Indipendentemente chè una tazza o una pignatta, u tè hè perfettu.

U Centru Di Benessere

Yoga Center

U Centru Di Benessere Situatu in u distrittu più impegnatu di Kuwait City, u centru di yoga hè un tentativu di rivitalizà u pianu di soterraniu di a Torre Jassim. A posizione di u prugettu era inutile. Tuttavia, era un tentativu di serve e donne sia in i cunfini di a cità è in i spazii residenziali circundanti. A zona di ricezione in u centru si trova cù i chjusi è l'area di l'uffiziu, chì permettenu u flussu fluidu di i membri. A zona di u Locker hè allineata cù l'area di lavu di gambe chì segna a "zona libera di scarpa". Da allora hè u corridore è a sala di lettura chì portanu à e trè stanze di yoga.

Bistrot

Ubon

Bistrot Ubon hè un bistrot tailandese situatu in u core di a cità di kuwait. S'affaccia nantu à a strada Fahad Al salim, una strada ben rispittata per u so cummerciu dipoi i tempi. U prugramma spaziu di stu bistrottu precisa un disignu efficiente per tutte e aree di cucina, magazzinu, è di toilette; permette una spaziosa sala da pranzu. Per esse per esse realizatu, l'internu travaglia induve esse integratu cù l'elementi strutturali esistenti in modu armoniu.

Lampa

Tako

Lampa Tako (u polpo in giapponese) hè una lampada di tavulu ispirata da a cucina spagnola. E duie basi ricordanu i piani in legnu induve a "pulpo a la gallega" hè servita, mentri a so forma è a banda elastica evocanu un bento, u tradiziunale lunchbox giapponese. E so parti sò riunite senza viti, facendu cusì faciule cunghjunghje. L'imballa in pezzi si reduce ancu i costi di imballaggio è di almacenamentu. L'articulu di u lampu flessibile in polipropeninu hè oculatu dopu à a banda elastica. Foraturi perforati in a basa è in i pezzi superiori permettenu u flussu d'aria necessariu per evità di u surriscaldamentu.

Bracciale

Fred

Bracciale Ci hè parechje varietà di braccialetti è braccialetti: designatori, d'oru, di plastica, di prezzu è di prezzu ... ma belli cum'elli sò, tutti sò sempre solu è solu braccialetti. Fred hè qualcosa di più. Sti braccialetti in a so simplicità rinviviscenu a nobiltà di l'antichità, ma sò muderni. Puderanu esse purtati nantu à e mani nudi è ancu nantu à una brusa di seta o un suéter nìuru, è sempre anu da aghjunghje un toccu di classa à quellu chì a porta. Questi braccialetti sò unichi perchè vene in un paru. Sò assai ligeri chì li rende sfurtunati. Cumportendoli, si ne serà osservatu fermu!

Radiatore

Piano

Radiatore L'ispirazione per stu Disignu hè vinuta da Love for Music. Trè elementi calevuli cumminati cumminati, ognunu chì s'assumiglia à una chjave Piano, creanu una cumpusizioni chì s'assumiglia à un teclatu di Piano. A lunghezza di u Radiatore pò varià, secondu e caratteristiche è e pruposte di u Spaziu. L'idea cuncettuale ùn hè micca stata sviluppata in produzzione.