Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ristorante

Chuans Kitchen II

Ristorante Chuan's Kitchen II, chì pigghia sia a terra nera sia a terra nera di Sichuan Yingjing è a materia minera minata da a custruzione di metro, hè un ristorante sperimentale custruitu annantu à l'esperimentu cuntempuraneu di l'arte tradiziunale tradiziunale. Trascorrendu u limitu di i materiali è esplorendu a forma muderna di l'arti tradiziunali populari, Infinity Mind estrava i giunti scartati dopu à u prucessu di tirà di a ceramica nera di Yingjing, è a utilizava cum'è l'elementu principale di decorazione in a cucina di Chuan II.

Poltrona

Infinity

Poltrona L'enfasi principale di u designu di poltrona Infinity hè fattu precisamente annantu à u spalle. Hè a riferenza di u simbulu di l'infinità - una figura invertita di ottu. Hè cumu si cambia a so forma quandu girate, aghjustendu a dinamica di e linee è ricreendu u segnu di l'infinitu in parechji piani. U spinu hè cunsideratu da parechje bande elastiche chì formanu un ciclu esternu, chì torna ancu à u simbolismu di l'infinitu ciclicu di vita è equilibriu. Un'enfasi addiziunale hè pusatu nantu à i patine uniche chì fissanu è sustenenu in sicurità e parti laterali di a poltrona cumu fà e pinzetti.

U Caffè

Hunters Roots

U Caffè Rispondi à un breve per una estetica moderna, pulita, hè statu creatu un internu inspiratu da crati di frutta di legno usati in forma astratta. I cesti omplenu i spazii, creendu una forma scultiva immersiva, quasi à una grotta, ma quella hè prodotta da forme geometriche semplici è dritti. U risultatu hè una sperienza spaziale pulita è cuntrullata. U disignu intelligente maximizeghja u spaziu limitatu cunvertendu e dispusizione pratiche in caratteristiche decorattive. I luci, armari è scaffalature cuntribuiscenu à u cuncettu di u disignu è visuale sculturale.

Scultura Di Luce Cristallina

Grain and Fire Portal

Scultura Di Luce Cristallina Custituita di legnu è cristallo di quartz, sta scultura ligera organica usa legnu à modu durevule da un magazzinu di riserve di legnu di Teak età. Perfettu da decennii da u sole, u ventu è a pioggia, u legnu hè dunque furmatu à a manu, sabbiatu, brusgiatu è finitu in un vasu per tenerà l'illuminazione LED è utilizendu cristalli di quartz cum'è un diffusore naturale. I cristalli naturali di quartz inalterati 100% sò usati in ogni scultura è sò di circa 280 milioni d'anni. Una varietà di tecniche di finitu in legnu sò usati per u metudu Shou Sugi Ban d'utilizà u focu per a prisirvazioni è u culore cuntrastante.

L'illuminazione

Capsule

L'illuminazione A forma di a lampada Capsula repite a forma di e capsule cusì largamente diffuse in u mondu mudernu: medicini, strutture architettoniche, navi spaziali, termos, tubi, capsule di tempu chì trasmettenu messagi à discendenti durante parechji decennii. Pò esse di dui tipi: standard è allungatu. I lampi sò dispunibili in parechji culori cù diversi gradi di trasparenza. U legame cù cordi in nylon aghjusta un effettu fattu à a lampada. A so forma universale era di determinà a simplicità di a fabricazione è a pruduzzione in massa. Salvà in u prucessu di pruduzzione di a lampada hè u so vantaghju principale.

Pavellone

ResoNet Sinan Mansions

Pavellone ResoNet Pavilion hè incaricatu da Sinan Mansions in Shanghai per a celebrazione di l'Annu Novu Cinese 2017. Hè custituitu da un pavellone temporale più un luminosu LED "resonet" interattivu attaccatu in a superficie interna. Impiega tecniche Low-Fi per visualizà e frequenze di risonanza inherente in l'ambiente naturale, attraversu l'interazione di u publicu è l'elementi circundanti rilevati da una rete LED. U Pavilion illumina u regnu publicu in risposta à stimuli di vibrazione. Oltre à i visitori pò vene per fà desideri di a Festa di a Primavera, pò ancu esse usatu cum'è una tappa di prestazione.