Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

Ohgi

Anellu Mimaya Dale, u designer di l'anellu Ohgi hà mandatu un messagiu simbolicu cù questu anellu. A so ispirazione di l'anellu venenu da significati pusitivi chì i fan di plegatura giapponese anu da tantu è quantu sò amati in a cultura giapponese. Utiliza l'oru giallu 18K è un zaffiro per u materiale è facenu surtite aura luxosa. Inoltre, u fan plegable s'appoghja annantu à un anellu in un angolo chì dà una bellezza unica. U so designu hè una unità trà l'Oriente è l'Occidenti.

Nome di u prugettu : Ohgi , Nome di i disignuri : Mimaya Dale, U nome di u cliente : MIMIDALE DESIGNS.

Ohgi  Anellu

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.