Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Set Di Rigali Alimentari Gourmet

Saintly Flavours

Un Set Di Rigali Alimentari Gourmet Saintly Flavors hè un set di rigalu gourmet chì apposta à i cunsumatori di i buttreghi di punta. Dopu à a tendenza induve l'alimentariu è a cena sò diventati di moda, l'ispirazione di u prugettu vene da u tema di a moda di a Gala di Met Gala di u 2018. Jeremy Bonggu Kang hà pruvatu à creà un aspettu chì capisce l'ochji di i cunsumatori di alta tenda, utilizendu l'illustrazione ornata è tradiziunale di illustrazioni per ripresentà a ricca tradizione di l'arti è di l'alimentazione di alta qualità in i Monasteri Cattolici.

Nome di u prugettu : Saintly Flavours, Nome di i disignuri : Bonggu (Jeremy) Kang, U nome di u cliente : Jeremy Bonggu Kang.

Saintly Flavours Un Set Di Rigali Alimentari Gourmet

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.