Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Birdhouse

Domik Ptashki

Birdhouse A causa di u monotonu stile di vita è a mancanza d'interaczione sustenibile cù a Natura, una persona vive in un statu di rottura constante è insatisfaczione interna, chì ùn li permettenu micca di godiri a vita à u massimu. Pò esse fissatu allargendu e fruntiere di percepzione è acquistendu una nova sperienza d'interazzione Human-Natura. Perchè l'acelli? U so cantu afecta positivamente a salute mentale umana, ancu l'uccelli pruteghjanu l'ambiente da i pesti insetti. U prugettu Domik Ptashki hè una oppurtunità per creà vicini utili è di pruvà à pruvà u rolu d'ornitologu per osservà e curazioni di l'uccelli.

Nome di u prugettu : Domik Ptashki, Nome di i disignuri : Igor Dydykin, U nome di u cliente : DYDYKIN Studio .

Domik Ptashki Birdhouse

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.