Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Tavulinu

Aks Sconcentrico

U Tavulinu Tabella inspirata da u fenomenu naturale di l'erosione càrstica chjamata Karren, presente in i Dolomiti. U cuncettu di stu oghjettu, fattu di preziosu marmo statuariu di Carrara, rapprisenta a bellezza è a fragilità di a muntagna. Intra i grooves sò posti boli d'accia chì simbolizeghjanu u flussu d'acqua chì erosiona u marmu cù u tempu. Bellezza, fragilità, dinamisimu è energia chjusa in un ughjettu unicu.

Nome di u prugettu : Aks Sconcentrico, Nome di i disignuri : Ascanio Zocchi, U nome di u cliente : Marmomac Verona Italy.

Aks Sconcentrico U Tavulinu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.