Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Fotografia

Coming of Age

A Fotografia In Giappone, Venenu di l'età hè celebrata quandu e donne è i zitelli cumminanu vinti anni. Hè un impurtante occasione quandu abbandunanu e so adolescenza è diventanu adulti cun diritti, responsabilità è libertà. Hè una formale una volta in una manifestazione vita. E ragazze portanu abitualmente kimono è i masci kimono o vestitu Western. Ogni annu l'occasione hè marcata u secunimu luni di ghjennaghju.

Nome di u prugettu : Coming of Age, Nome di i disignuri : Ismail Niyaz Mohamed, U nome di u cliente : Ismail Niyaz Mohamed.

Coming of Age A Fotografia

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.