Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Internu di Ristorante, Internu di Bar

La Goccia

Internu di Ristorante, Internu di Bar La Goccia hè un disignu d'internu per un ristorante è un bar situatu nantu à dui piani. U primu pianu hè dedicatu à a cucina taliana, mentre chì u secondu pianu accoglie u bar. A soletta di dui piani hè stata scavata per furmà un patio, è u scaffale à vinu daretu à u bancu hè statu allungatu versu l'altu per creà una torra di vinu alta sette metri. Una grande apertura nantu à a facciata rende a torra di vinu visibile da a strada. L'acciaiu inossidabile à specchiu allarga l'altezza limitata di u secondu pianu, è e superficie in ottone sò ottenute cù a placcatura di ramu nantu à l'acciaiu inossidabile. E fonti di luce sò piattate per evità l'abbagliamentu.

Nome di u prugettu : La Goccia, Nome di i disignuri : Hong Wang, U nome di u cliente : MCMD.

La Goccia Internu di Ristorante, Internu di Bar

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.