Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Spaziu Lobby

Liantan Shi

U Spaziu Lobby Applicendu una grande forma sculturale per rimpiazzà u spaziu è creà un enfasi visuale Prima, fate un grande tettu curvatu cù una struttura di lignu à l'altezza di l'ingressu, è formanu una basa à u fondu di a curva. Dopu nantu à u latu drittu, a colonna d'arburu hè decorata in una elipse, è a superficie hè circundata da trè petali di lotus. In a sperienza visuale, hè cum'è un "loto di budding" chì porta u spaziu tuttu in u lobby.

Nome di u prugettu : Liantan Shi, Nome di i disignuri : Jack Chen Ya Chang and Angela Chen Shu, U nome di u cliente : B.P.S design.

Liantan Shi U Spaziu Lobby

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.