Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
E Ricette Digitale Di E Social Media

DIY Spice Blends by Chef Heidi

E Ricette Digitale Di E Social Media Soluzioni Alimentari Unilever hà incaricatu u residente Chef Heidi Heckmann (Chef Regionale di Clienti, Cape Town) per creà 11 ricette uniche Spice Blends usando i Robertsons Spice Range. Comu parte di a nostra "Viaghju, u Vostru Discovertu", l'idea era di creà immagini è disinni unichi chì utilizanu sti ingredienti per una divertente campagna di Facebook. Ogni settimana Chef Heidi è unicu Spice Blends hè statu publicatu cum'è un messagiu di Facebook di canvas ricchi in media. Ognuna di sti ricetti hè ancu dispunibule per u scaricamentu di u iPad nant'à u situ UFS.com.

Nome di u prugettu : DIY Spice Blends by Chef Heidi, Nome di i disignuri : Lize-Marie Swan, U nome di u cliente : Unilever Food Solutions.

DIY Spice Blends by Chef Heidi E Ricette Digitale Di E Social Media

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.