Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cullezzione Di Ghjuvelli

Ataraxia

Cullezzione Di Ghjuvelli Cumminendu cù a moda è a tecnulugia avanzata, u prughjettu hà da scopu di creà pezzi di ghjuvelli chì ponu fà i vechji elementi gotici in un novu stilu, discutendu u putenziale di e tradiziunale in u cuntestu cuntempuraneu. Cù l'interessu in u modu in chì a vibrazione gotica influenza l'audienza, u prughjettu prova di pruvucà una sperienza individuale unica per mezu di l'interazione ghjucatuosa, esplorendu a relazione trà designu è purtatori. Pietre gemme sintetiche, cum'è un materiale più bassu di impronta ecunomica, sò stati tagliati in superfici inusualmente piane per arricà i so culori nantu à a pelle per migliurà l'interazzione.

Nome di u prugettu : Ataraxia, Nome di i disignuri : Yilan Liu, U nome di u cliente : Yilan Jewelry.

Ataraxia Cullezzione Di Ghjuvelli

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.