Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Birra Artigianale Italiana

East Side

A Birra Artigianale Italiana Una birra artigianale in una piccula cità in Italia cintrali, ogni birra hà una storia, ogni storia hè cuntata nantu à a so etichetta. In più di esse elegante è versatile, a tecnica di collage permette d'inserisce certi elementi visuali chì mettenu in evidenza l'identità di u pruduttu, cume riferimenti à u significatu di u nome, à a tipologia di a birra è à i so ingredienti. U cuncepimentu di u logò, chì rapprisenta l'identità corporativa, hè basatu nantu à una forma simplice. Sta forma era riprodotta nantu à u taglio di l'etichette è nantu à u sistema di simbulu di ogni birra utilizendu una persunalizazione chì sia di culore è d'éraldica.

Nome di u prugettu : East Side, Nome di i disignuri : Roberto Terrinoni, U nome di u cliente : Roberto Terrinoni.

East Side A Birra Artigianale Italiana

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.