Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Hotel

Shanghai Xijiao

Hotel Stu prughjettu hè una villa cunvertita cù cinque piani in i periferi di Shanghai, copre circa 1.000 mq. U decoru unisce un vivu novu sintimentu chinois da u tettu à a disposizione di petra in u pianu. U tettu hè decuratu cù pittura nera è placa d'acciaio inox grigia, chì permette a luce mozza per passà l'aspetti. Materiali cum'è vernice in legnu, acciaio inossidabile, è pittura chì significa novu sintimentu chinois sò mischiati inseme per creà un novu spaziu di cimentu cinese. In generale, u disignu hà da scopu di avvicinà a ghjente à Shanghai, è in esenza, più vicinu à sè stessu.

Nome di u prugettu : Shanghai Xijiao, Nome di i disignuri : Yuefeng ZHOU, U nome di u cliente : Liang DING & Yuefeng ZHOU.

Shanghai Xijiao Hotel

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.